شرایط کاری گوگل سخت‌تر می‌شود؟

توقف استخدام‌ در گوگل بی‌سروصدا تمدید شده است

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

گوگل بی‌سروصدا توقف استخدام در این شرکت را که از چندماه پیش شروع شده بود، تمدید کرده است. در ماه ژوئیه، این شرکت اعلام کرد که استخدام به دلایلی که بیشتر آنها به شرایط اقتصادی و رکود در آمریکا مربوط می‌شود، برای دو هفته متوقف خواهد شد.

ولی گویا این توقف دنباله‌دار خواهد بود و فعلاً خبری از استخدام در این شرکت نیست. کار به جایی رسیده که کارمندان گوگل نگران هستند که آیا ممکن است توقف در استخدام به شروع اخراج‌ها هم برسد یا نه! این شرکت هنوز به طور رسمی این توقف را لغو نکرده است، به همین دلیل برخی از کارمندان موتور بزرگ جست‌و‌جوگر اینترنتی از اقدامات انضباطی سخت‌تر و بیشتر شدن فشار کار بیم پیدا کرده‌اند.

برخی از کارمندان گوگل می‌گویند قبلاً شاهد کاهش استخدام توسط این شرکت بوده‌اند. پس از اینکه ساندار پیچای، مدیرعامل شرکت گفت که تعداد کارکنان شرکت با بهره‌وری آن همخوانی ندارد، یکی از کارمندان گوگل به یکی از رسانه‌های آمریکایی گفته این روزها در گوگل همه در مورد سفت کردن کمربندها صحبت می‌کنند.

در یک اسکرین‌شات که توسط سایت اینسایدر منتشر شده، مدیر بخش فروش ابری گوگل کارکنان خود را تهدید کرده و گفته بررسی‌هایی با موضوع بهره‌وری فروش و بهره‌وری کلی به‌زودی انجام خواهد شد و اگر نتایج سه ماهه آینده خوب نباشد، احتمالاً «خون به پا خواهد شد».

لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/8v1s
نظر شما درباره موضوع

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.