رسانه اقتصاد نوآوری ایران

لونا اشمید در GV

سفر یک مدیر مالی از نیویورک به لندن

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

GV ‌ از شریک جدید و کهنه‌سرباز سیلیکون‌ولی، لونا اشمید در دفتر لندن استقبال می‌کند. در ترکیب با اعلام اینکه GV از سال ۲۰۱۴ بیش از ۵۰۰ میلیون دلار به صحنه استارتاپ‌های اروپایی تزریق کرده، دفتر این شرکت در لندن از لونا اشمید به‌عنوان شریک تجاری جدید خود استقبال خواهد کرد.

لونا اشمید قبلاً در سافت‌بانک و مورگان‌استنلی در بخش‌هایی چون سهام خصوصی فعالیت داشته و یکی از چهره‌های مالی شناخته‌شده در حوزه سرمایه‌گذاری است.

با داشتن مدرک مالی و تجارت بین‌الملل با مدرک تحصیلی در علوم کامپیوتر و ریاضیات از مدرسه کسب‌وکار معتبر استرن دانشگاه نیویورک، اینکه لونا از استارتاپ‌های مستعد در زمینه کامپیوتر حمایت کند، چندان دور از انتظار نیست.

لونا می‌گوید: «بزرگ شدن با والدین مهاجری که به کانادا رفتند تا مدرک کارشناسی ارشد خود را در مهندسی برق و علوم کامپیوتر دنبال کنند، عشق من به فناوری را در سنین پایین برانگیخت و به من اهمیت کار سخت و اشتیاق را برای کاری که انجام می‌دهم آموخت. من این ارزش‌ها را برای بنیان‌گذارانی که امروز با آنها شریک هستم به ارمغان می‌آورم.»

GV که از سال ۲۰۱۴ به عنوان یک وی‌سی معتبر اروپایی فعالیت می‌کند در حال حاضر بیش از نیم میلیارد یورو در بیش از ۴۰ کسب‌وکار اکوسیستم‌های استارتاپی این قاره سرمایه‌گذاری کرده است. اگرچه مقر این وی‌سی در لندن است، اما در بخش‌هایی از خاورمیانه هم سرمایه‌گذاری‌هایی انجام داده است.

لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/qt72
نظر شما درباره موضوع

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.