کارنگ رسانه اقتصاد نوآوری است. رسانهای که نسخه چاپی آن هر هفته شنبهها منتشر میشود و وبسایت و شبکههای اجتماعیاش هر ساعت، اخبار و تحولات این بخش از اقتصاد را پوشش میدهند. در کارنگ ما تلاش داریم کسبوکارهای نوآور ایرانی، استارتاپها، شرکتهای دانشبنیان و دیگر کسبوکارها کوچک و بزرگی که در بخشهای مختلف اقتصاد نوآوری در حال ارائه محصول و خدمت هستند را مورد بررسی قرار دهیم و از آینده صنعت، تولید، خدمات و دیگر بخشهای اقتصاد بگوییم. کارنگ رسانهای متعلق به بخش خصوصی ایران است.
۲۶ سپتامبر، مصادف با پنجم مهرماه ۱۴۰۳ روز متخصصان حوزه منابع انسانی است. این روز از سال ۲۰۱۳ بهعنوان روزی برای قدردانی از مدیران و فعالان حوزه منابع انسانی انتخاب شده است.
از همین رو راهکار بهعنوان برگزارکننده رویداد برند کارفرمایی در ایران، برآن شده است تا فعالان، صاحبنظران و حوزه منابع انسانی صنایع گوناگون را در رویدادی آنلاین گرد هم بیاورد و این روز را به شنیدن صحبتهای آنها اختصاص دهد.
در این دورهمی آنلاین بیش از ۵۰ مدیر ارشد حوزه منابع انسانی و برند کارفرمایی حضور خواهند داشت.
به بهانه روز متخصصان منابع انسانی این بار پای صحبت فعالان حوزه منابع انسانی خواهیم نشست تا آنها از سختیهایی که همواره با آن روبرو هستند، بگویند و پیشنهادهای خود را به مدیران عامل و همکاران خود در این حوزه منتقل کنند تا شاید شرایط بهتری برای تمام ذینفعان این حوزه در هر لایهای رقم بخورد. در بخش دیگری از این دورهمی قرار است از تجربههای کسبوکارها درباره پیشبرد استراتژیهای منابع انسانی و برند کارفرمایی بشنویم.
حضور برای تمام علاقهمندان آزاد است. همچنین لینک ورود به اتاق پیش از شروع از طریق شبکههای اجتماعی رسانههای راهکار در دسترس خواهد بود.
راهکار سال گذشته رویداد برند کارفرمایی را برگزار کرد که در اولین دوره آن بیش از ۶۰۰ فعال حوزه برند کارفرمایی و منابع انسانی حضور داشتند. باتوجهبه اهمیت این حوزه، وبسایت رویداد برند کارفرمایی و استودیوی ویدئویی آن از ابتدای سال ۱۴۰۳ فعالیت خود را آغاز کردهاند و استودیو برند کارفرمایی تاکنون میزبان بیش از ۴۰ مدیر ارشد و متخصص منابع انسانی بوده است. دومین دوره رویداد برند کارفرمایی آذرماه برگزار خواهد شد.