کارنگ، رسانه اقتصاد نوآوری ایران
رسانه اقتصاد نوآوری ایران

کارنگ نوزدهم منتشر شد

در جدیدترین شماره نشریه کارنگ که رسانه تخصصی اقتصاد نوآوری است داستان اصلی به تیمچه و لندو اختصاص پیدا کرده که بنیان‌گذار آن‌ها امیر حق‌رنجبر است. کسی که می‌گوید در بازار خرده‌فروشی آنلاین ایران تا زمانی که ۹۰ درصد بازار دست یک برند باشد نمی‌توان گفت بازار تثبیت شده است.

کارنگ نوزدهم جزئیات زیادی را هم درباره حضور استارتاپ‌های حوزه گردشگری در اکسپوی ۲۰۲۰ دبی منتشر کرده در گفتگویی با طیبه محمد که مجری برگزاری پاویون ایرانگردی و جهانگردی در این نمایشگاه جهانی است.

در این شماره همچنین گفتگوی مفصلی انجام شده با بنیان‌گذاران هوم‌کا، عصر داده، بینج‌بار و چند کسب‌وکار نوآور دیگر در حوزه‌های سلامت، فین‌تک، کشاورزی و…

گزارش‌های تحلیلی و بنیادی از شرکت‌های برتر ایران و جهان از جمله گل‌گهر و رشد خیره‌کننده درآمدهای آن به همراه تحلیلی درباره رویکرد شیائومی نسبت به نوآوری بخش دیگری از مطالب این شماره است.

برای دریافت کارنگ نوزدهم به بخش اشتراک سایت کارنگ مراجعه کنید.

لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/k748
نظر شما درباره موضوع

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.