کارنگ، رسانه اقتصاد نوآوری ایران
رسانه اقتصاد نوآوری ایران

کل‌کل ماسک و پالمر بر سر کد دوج‌کوین

مدیرعامل تسلا کدنویسی دوج‌کوین را
به تمسخر گرفت

ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا و بنیان‌گذار اسپیس‌ایکس، جکسون پالمر، بنیان‌گذار دوج‌کوین را به‌دلیل ادعای نوشتن یک متن پایتون که می‌تواند با هرزنامه‌های توییتر مبارزه کند، مورد انتقاد قرار داد.

پالمر اخیراً در مصاحبه‌ای گفته: «مدیرعامل تسلا برای دریافت نسخه‌ای از این متن تماس گرفته است.» ماسک در پاسخی کنایه‌آمیز به این ادعا در توییتی نوشت: «شما به دروغ ادعا کردید که متن پایتون شما توییتر را از شر ربات‌ها خلاص می‌کند. اگر چنین چیزی وجود دارد، آن را با دنیا به اشتراک بگذارید.»

ماسک در ادامه این توییت نوشت: «کدنویسی بچه‌های من زمانی که ۱۲ساله بودند، از جکسون بهتر است. همان‌طور که گفتم اگر ادعای پالمر صحت دارد، آن را با دنیا به اشتراک بگذارد و تجربه کاربران از توییتر را بهبود بخشد. اگر شما آن متن پایتون را ببینید، متوجه منظور من می‌شوید.»

اما جکسون پالمر، یکی از بنیان‌گذاران دوج‌کوین، مدعی شده ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا، یک کلاهبردار است و جهان کلاهبرداران را دوست دارد.

پالمر همچنین مدعی شد که ماسک صرفاً می‌خواهد پلتفرم توییتر را با دامن‌زدن به بحث جنجال‌برانگیز آنها نابود کند. به گفته پالمر، ماسک ممکن است به‌دنبال از بین بردن تمام اعتماد کاربران به توییتر باشد و از او به‌عنوان یک فرد ساده‌لوح که خواستار ایجاد یک جایگزین است، یاد کرد.

در ۲۷ می، پس از توییت ماسک مبنی بر خرید کالاهای اسپیس‌ایکس با استفاده از دوج‌کوین، این توکن ۱۵ درصد افزایش یافت. همچنین پس از بیانیه ماسک در ماه دسامبر سال گذشته مبنی بر امکان خرید محصولات تسلا با دوج‌کوین، این توکن شاهد رشد سرسام‌آوری بود.

لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/7uim
نظر شما درباره موضوع

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.