کوین‌بیس و بازار سرمایه صعود کسب‌وکارهای رمزارزی

صعود کسب‌وکارهای رمزارزی به قله بورس

زمان مطالعه: 2 دقیقه

طی سال‌های اخیر کوین‌بیس توانسته جایگاه خود را به‌عنوان یکی از برترین صرافی‌های رمزارزی در دنیا تثبیت کند. در حالی که بسیاری دیگر از صرافی‌ها و رمزارزها مانند بایننس و ریپل جنجال‌های قانونی و عملیاتی مختلفی را پشت سر گذاشته‌اند، کوین‌بیس در سکوت و با عملکردی اطمینان‌بخش توانسته اعتماد گسترده‌ای را جلب کند.

یکی از موفقیت‌های اصلی کوین‌بیس در سال ۲۰۲۰ هنگامی محقق شد که «سوروجیت چاترجی»، یکی از معاونان ارشد گوگل برای کوین‌بیس از سمت خود در گوگل استعفا داد. خبری که نقش مهمی در سود خیره‌کننده ۸۰۰ میلیون دلاری سهام این شرکت در ابتدای عرضه عمومی آن داشت. حالا کوین‌بیس مسئول بیش از ۱۰ درصد کل حجم معاملات اسپات در بازار رمزارزی‌ است.

«ماکسیمیلیان فردریش»، تحلیلگر شناخته‌شده بازار رمزارز درباره کوین‌بیس می‌گوید: «فکر می‌کنم باید ذهنیت ما در مورد کوین‌بیس بلندمدت‌تر باشد. با وجود موفقیت خیره‌کننده آنها، همچنان فکر می‌کنم حجم بیشتری از معاملات به سمت کوین‌بیس خواهد رفت. کوین‌بیس به‌خوبی نشان داده که نیروی خلاق و توانایی پشت خود دارد که به‌طور مستمر دست به نوآوری می‌زنند، بنابراین رشد چشم‌گیر این صرافی طی سال آینده دور از ذهن نیست.»

توفان کوین‌بیس در بورس
کوین‌بیس در میان اولین کسب‌و‌کارهای رمزارزی بوده که با استفاده از رمزارزهای گوناگون در بازار‌های بورس نامدار اقدام به خریدوفروش سهام خود در قالب بخشی از صندوق‌های قابل معامله می‌کند. بر اساس آمار بیش از ۸۶ هزار سهم کوین‌بیس در قالب این صندوق‌ها که با کد ARKK شناخته می‌شود، تاکنون فروش رفته و سفارش‌هایی برای بیش از ۵۷ هزار سهم دیگر این شرکت در قالب یکی دیگر از این صندوق‌ها با کد ARKF وجود دارد.

کوین‌بیس پنجمین هلدینگ بزرگ در ARKK تا روز سه‌شنبه با سهمی حدود 5.3 درصد بود. این در حالی است که سهم ۱۰درصدی کوین‌بیس در ARKF، آن را به دومین دارایی بزرگ این صندوق نامدار تبدیل کرده است.

کوین‌بیس به‌تازگی کیف پول‌های خود را از طریق افزونه‌های مرورگری در دسترس بیشتر عموم قرار داده است. فردریش در این مورد می‌گوید: «بی‌شک این افزونه‌ها از امثال کوین‌بیس و متامسک و قرار گرفتن کیف پول‌های رمزارزی در دسترس عموم به شکل آسان‌تر، بخش مهمی از تبدیل‌شدن رمزارزها به‌عنوان یک واحد ارزش مورد پذیرش در زندگی روزمره ماهاست. کوین‌بیس یکی از مهم‌ترین بخش‌های اکوسیستم رمزارزی است. توانایی آنها در متصل‌کردن کاربران از حوزه‌های مختلف رمزارز و ایجاد تعامل میان آنان بی‌نظیر است.»

لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/dc94
نظر شما درباره موضوع

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.