کارنگ، رسانه اقتصاد نوآوری ایران
رسانه اقتصاد نوآوری ایران

اعضای جدید هیئت‌امنای پارک فناوری پردیس منصوب شدند

رئیس‌جمهوری در حکمی به پیشنهاد معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان، اعضای جدید هیئت‌امنای پارک فناوری پردیس را منصوب کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، ابراهیم رئیسی در اجرای بند (۱۰) ماده (۵) اساسنامه پارک فناوری پردیس و تبصره (۱) ماده یاد شده موضوع مصوبه ۳۰ بهمن ۱۳۶۹ شورای‌عالی انقلاب‌فرهنگی، با توجه به تجارب ارزشمند و به پیشنهاد معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهوری، مهدی صفری، محمد صاحبکار خراسانی، مجید قاسمی و علیرضا پیمان‌پاک را به‌عنوان «عضو هیئت‌امنای پارک فناوری پردیس» منصوب کرد.

رئیس‌جمهوری در این حکم خطاب به اعضای جدید هیئت‌امنای پارک فناوری پردیس اعلام کرده است: «انتظار دارد با همکاری سایر اعضای محترم، ضمن بهره‌گیری از کلیه ظرفیت‌ها و توانمندی‌های فناوری موجود و با حمایت و پشتیبانی از شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور در دستیابی به فرایندهای نوین، ارتقای اقتصاد دانش‌محور و پیشبرد مشارکت‌های تخصصی شرکت‌های بومی در سطوح بین‌المللی مجدانه کوشا باشید.»

هیئت‌امنای پارک فناوری پردیس مشتمل بر اعضای حقیقی و حقوقی است. اعضای حقوقی 12 نفر و اعضای حقیقی این هیئت‌امنا بین 4 تا 6 نفر هستند که هر ۴ سال یکبار توسط رئیس‌جمهور منصوب می‌‌شوند.

لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/w4o4
نظر شما درباره موضوع

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.