کارنگ، رسانه اقتصاد نوآوری ایران
رسانه اقتصاد نوآوری ایران

اعلام فهرست نهایی کاندیداهای انتخابات سازمان نصر تهران

فهرست نهایی نامزدهای عضویت در هفتمین دوره انتخابات هیئت‌مدیره و بازرس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران اعلام شد.

اعضای هیئت‌مدیره سازمان نظام صنفی از چند شاخه «شرکت‌ها»، «فروشگاه‌ها»، «مشاوران» و همچنین «بازرس» تشکیل شده است.

طبق فهرست نهایی کاندیداهای عضویت در هفتمین دوره انتخابات هیئت‌مدیره و بازرس سازمان نصر تهران، ۶۵ نفر در شاخه شرکت‌ها کاندیدا شده‌اند. شاخه شرکت‌ها ۱۵ عضو اصلی و سه عضو علی‌البدل خواهد داشت که با رأی اعضای این نهاد صنفی انتخاب می‌شوند.

براساس گزارش منتشرشده از سوی روابط‌ عمومی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران، در شاخه فروشگاه‌ها پنج نفر کاندیدا شده‌اند. این شاخه دارای دو عضو اصلی و یک عضو علی‌البدل در هیئت‌مدیره سازمان نصر استان تهران است.

۱۴ نفر نیز در شاخه مشاوران اعلام کاندیداتوری کرده‌اند که از این میان سه نفر به‌عنوان عضو اصلی و یک نفر به‌عنوان عضو علی‌البدل انتخاب خواهند شد.

براساس گزارش منتشرشده از سوی سازمان نصر استان تهران، برای انتخابات پیش رو شش نفر نیز برای جایگاه بازرس کاندیدا شده‌اند. شاخه بازرس یک عضو اصلی و یک عضو علی‌البدل دارد.

هفتمین دوره انتخابات هیئت‌مدیره و بازرس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران قرار است به صورت الکترونیکی در اواخر آذرماه سال جاری برگزار شود. مشارکت اعضا در چهار دوره اخیر این انتخابات در مجموع روندی صعودی داشته است.

شایان ذکر است که مجمع عمومی عادی سازمان نظام صنفی رایانه­‌ای استان تهران، از ساعت 9 صبح روز شنبه هجدهم آذرماه 1402 در محل دبیرخانه سازمان نظام صنفی رایانه­‌ای استان برگزار خواهد شد. یکی از موارد دستورالعمل این مجمع برگزاری انتخابات هیئت مدیره و بازرس است.

لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/b2cg
نظر شما درباره موضوع

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.