کارنگ، رسانه اقتصاد نوآوری ایران
رسانه اقتصاد نوآوری ایران

انتخابات کمیسیون فناوری اطلاعات و ارتباطات اتاق ایران برگزار شد / سادینا آبائی رئیس کمیسیون شد

کمیسیون فناوری اطلاعات و ارتباطات اتاق ایران انتخابات خود را برگزار کرد. در این انتخابات رئیس و نایب‌رئیس کمیسیون فناوری اطلاعات و ارتباطات اتاق ایران نیز مشخص شد.

بر اساس نتایج این انتخابات، سادینا آبائی به ریاست کمیسیون برگزیده شد. همچنین اعضای کمیسیون فناوری اطلاعات و ارتباطات، علی فرشادپور را به‌عنوان نایب‌رئیس اول و حمیدرضا واشقانی‌ فراهانی را به‌عنوان نایب‌رئیس دوم کمیسیون انتخاب کردند. پیش از این به مدت دو دوره محمدرضا طلائی ریاست این کمیسیون را بر عهده داشت.

سادینا آبائی مؤسس و مدیرعامل هلدینگ سیمرغ سامانه، رئیس هیئت‌مدیره اپراتور شبکه علمی کشور، عضو انجمن زنان کارآفرین، دارای مدرک تحصیلی مهندسی نرم‌افزار و فارغ‌التحصیل دوره MBA از مدرسه عالی بازرگانی تهران، متولد ۱۳۴۸ است که از سال ۱۳۷۹ در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات مشغول به فعالیت است.

آبائی سال ۱۳۹۵ در توافقنامه‌ای بین سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران و سازمان فناوری اطلاعات ایران به‌عنوان طرف‌های دولتی و هلدینگ سیمرغ سامانه موفق شد طرح شبکه علمی ایران (شعا) را به‌عنوان نخستین پروژه مشارکت بخش دولتی با خصوصی (PPP)، جهت حمایت از نیازهای جوامع تحقیقی و آموزشی به‌عنوان زیرساخت سند بالاسری نقشه جامع علمی کشور، بین دانشگاه‌ها، مراکز تحقیقاتی، مراکز آموزشی و درمانی و نیز حوزه‌های علمیه ایجاد کند.

لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/euz6
نظر شما درباره موضوع

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.