کارنگ، رسانه اقتصاد نوآوری ایران
رسانه اقتصاد نوآوری ایران

اپیزود هجدهم پیشنهاد هفته / دوره آنلاین صرافی نوبیتکس

سرویس هفته / پلتفرم آنالیز شبکه‌های اجتماعی coco

 Coco پلتفرم آنالیز تجزیه‌وتحلیل رسانه‌های اجتماعی است که با ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی، ‌نرخ تعامل، میانگین لایک و به‌طور کلی عملکرد افراد و کسب‌وکارها در اینستاگرام را تحلیل می‌کند.

این پلتفرم بستری است که به کارآفرینان، اینفلوئنسرها و دیجیتال‌مارکترها کمک می‌کند تا با بهترین اینفلوئنسرهای حوزه‌های متفاوت ‌آشنا شوند، عملکرد رقبای خود را بسنجند و در نتیجه محتوای بهتری هم تولید کنند.  به‌طور کلی ساختار Coco با مفهوم دیتای واقعی برای موفقیت در رسانه‌های اجتماعی پیوند خورده است.

ردیابی مهم‌ترین KPIهای اینستاگرام، پیداکردن اینفلوئنسر، دستیار هوش مصنوعی، تجزیه‌وتحلیل رقابتی، تحقیق در مورد کلمات کلیدی و هشتگ از مهم‌ترین ویژگی‌های این پلتفرم، و صرافی‌های ارز دیجیتال نوبیتکس و کوینینو، پلتفرم‌های بیمه دات‌کام، مایکت،‌ اتاقک، خیلی سبز،‌ ایران‌سرور و بانی‌مد نمونه‌ای از مشتریان پلتفرم آنالیز Coco هستند.

دوره هفته: دوره آنلاین صرافی نوبیتکس
آکادمی صرافی ارز دیجیتال نوبیتکس، برای علاقه‌مندان به حوزه کریپتو دوره‌های ویدئویی رایگان برگزار می‌کند. این آکادمی به‌تازگی، سه دوره آموزشی با عناوین مفاهیم پایه برای درک کریپتو و بلاکچین،  بیت‌کوین و فناوری زنجیره‌ بلوکی و کاربری امن ارز دیجیتال تهیه کرده است. این دوره‌های 46ساعته در صفحه آکادمی نوبیتکس در دسترس هستند.

بیت‌کوین و فناوری زنجیره‌ بلوکی

این دوره سه‌فصله با نگاه فنی به موضوعات زیرساخت‌های فناوری بیت‌کوین و بلاکچین، به تاریخچه ارزهای دیجیتال، مقدمه‌ای بر رمزنگاری و نحوه کارکرد بیت‌کوین پرداخته،‌ مدرس این دوره 17‌جلسه‌ای بهنام بهرک است. او عضویت هیئت‌علمی و استادیاری دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه تهران را در کارنامه خود دارد.

کاربری امن ارز دیجیتال

مفاهیم مقدماتی پول دیجیتال، امنیت بیت‌کوین، امنیت ارزهای بدیل، امنیت کیف پول و امنیت فعالیت در فضای مجازی از سرفصل‌های این دوره 46ساعته به مدرسی صادق دری است. تخصص او در زمینه امنیت و حریم خصوصی سیستم‌های ابری و زنجیره قالبی (بلاکچین) است.

مفاهیم پایه کریپتو و بلاکچین

این دوره مختص افراد مبتدی و برای آشنایی آنها با مفاهیم پایه‌ای بلاکچینی است و به سرفصل‌های رمزارزها و سیستم پول و دارایی، بلاکچین و… می‌پردازد. محسن بهرام‌گیری فارغ‌التحصیل دکترا در رشته‌ فاینانس از دانشگاه MIT،‌ تدریس این دوره 14ساعته را بر عهده دارد.

کتاب هفته: آینده در اشتراک است
کتاب آینده در اشتراک است، به نویسندگی تین زو، گیب‌وایزرت یکی از کتاب‌های انتشارات راه‌ پرداخت است که در ۱۵ فصل مدل کسب‌وکاری شرکت‌هایی مانند نتفلیکس، اسپاتیفای و سلزفورس را بررسی کرده است. هدف این کتاب بیان مسائل بنیادین برای تبدیل شرکت مرسوم مبتنی بر محصول به مدل درآمدی مبتنی بر اشتراک است. در بخش اول آن به اینکه اشتراک چگونه در حال متحول کردن چند صنعت متفاوت است و در بخش دوم به جزئیات تاکتیکی‌تر عملیاتی پیاده‌سازی مدل اشتراک در همه جنبه‌های شرکتی پرداخته شده است.
عصر طلایی جدید رسانه، هواپیماها، قطارها و خودروها، شرکت‌هایی که پیش‌تر با نام روزنامه شناخته می‌شدند، قورت‌دادن ماهی درس‌هایی از تولد دوباره فناوری، اینترنت اشیا و سقوط و ظهور تولید و پایان مالکیت عناوین بخش اول هستند و لحظه غافلگیری، نوآوری همیشه در وضعیت بتا، بازاریابی؛ بازنگری در چهار P، فروش؛ هشت استراتژی رشد جدید، بخش مالی؛ معماران جدید مدل کسب‌وکار، فناوری اطلاعات؛ مشترکان، نه واحدهای نگهداری موجودی و ایجاد فرهنگ اشتراک با مدل عملیاتی پادره موضوعات فصل دوم را تشکیل می‌دهند.

لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/zhu9
نظر شما درباره موضوع

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.