کارنگ، رسانه اقتصاد نوآوری ایران
رسانه اقتصاد نوآوری ایران

با حکم دادستانی، تپسی مکلف به بازپرداخت مبلغ انصراف‌دهندگان سرویس مدرسه تپسی شد / شهرداری باید هزار دستگاه تاکسی در اختیار تپسی قرار دهد

ماجرای سرویس مدرسه تپسی و عدم ارائه این خدمت جدید از سوی تپسی به متقاضیان، روز دوشنبه این شرکت را به دادستانی کشاند.

سخنگوی قوه قضائیه، مسعود ستایشی، در نشست هفتگی خود اعلام کرد که تپسی موظف است وجه پرداختی والدینی که از سرویس مدرسه تپسی انصراف داده‌اند را بازگرداند.

تپسی در دو بیانیه اخیر خود ضمن عذرخواهی از متقاضیان خدمات سرویس مدرسه تپسی اعلام کرده بود مبلغ دریافتی از والدین را به آنها بازخواهد گرداند. از جمله دلایلی که تپسی برای عدم سرویس‌دهی کامل در خصوص سرویس مدرسه تپسی اعلام کرد، درخواست بالای متقاضیان این سرویس بود.

اما میلاد منشی‌پور، مدیرعامل تپسی در گفت‌وگوی خود با رسانه‌ها اعلام کرد که شهرداری تهران قرار بوده ناوگان تاکسیرانی خود را در اختیار این شرکت قرار دهد، اما به قول خود عمل نکرده است.

سخنگوی قوه قضائیه نیز در این خصوص اعلام کرد شهرداری تهران موظف است هزار دستگاه تاکسی را در اختیار تپسی قرار دهد تا این شرکت بتواند از پس خدماتی که قولش را داده بود برآید.

ستایشی در بخشی از صحبت‌هایش در نشست خبری خود در روز سه‌شنبه 18مهرماه اعلام کرد: «در جلسه روز دوشنبه در دادستانی انقلاب تهران با حضور مسئولان تپسی مقرر شد وجه پرداختی والدینی که از این خدمات انصراف داده‌اند بلافاصله مسترد شود. همچنین با توجه به برآوردها، حدود هزار دستگاه تاکسی برای ارائه خدمات به خانواده‌های متقاضی سرویس مدرسه از سوی ناحیه معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران به این شرکت اختصاص داده خواهد شد.»

لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/5yim
نظر شما درباره موضوع

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.