کارنگ، رسانه اقتصاد نوآوری ایران
رسانه اقتصاد نوآوری ایران

همزمان با جیتکس برگزار می‌شود / «پرشین تک سامیت»؛ دورهمی فعالان اکوسیستم فناوری فارسی‌زبانان جهان

همایش «پرشین تک سامیت»، به‌عنوان یک رویداد سالانه بزرگ در حوزه فناوری، همزمان با رویداد جیتکس و با هدف توسعه کسب‌وکارها‌ی فارسی‌زبان از طریق ایجاد شبکه‌ای از فعالان و علاقه‌مندان این حوزه در تاریخ ۱۹ اکتبر از ساعت ۱۷ الی ۲۱ برگزار خواهد شد.

برگزارکنندگان این رویداد عنوان کرده‌اند که این دورهمی و شام فعالان اکوسیستم فناوری فارسی‌زبان قصد دارد فعالان این حوزه را از سراسر دنیا به یکدیگر نزدیک و فضایی برای تبادل اطلاعات، تجارب و فرصت‌های جدید در زمینه‌ فناوری فراهم کند.

این رویداد شامل سخنرانی‌ها، کارگاه‌ها و پنل‌های گفت‌وگو با حضور نخبگان و صاحب‌نظران حوزه‌ فناوری است. شرکت‌کنندگان این امکان را خواهند داشت تا طی این همایش با فرصت‌های سرمایه‌گذاری در استارتاپ‌های فعال آشنا ‌شوند و شبکه‌ حرفه‌ای خود را گسترش دهند.

طه تهرانی، عظیم ربیع‌زاده، مصطفی ثابتی، مصطفی مرشدی و همچنین مجموعه‌های «عصرانه راه‌کار» و «شورای بازرگانی ایرانیان دوبی» برگزارکنندگان این همایش هستند.

همچنین پوریا حداد، مصطفی ثابتی، مهگل ثابت، مصطفی مرشدی، کیوان محیط مافی، هاجر سعیدی‌نژاد، طه تهرانی، جواد بهره، رضا قربانی، عماد قائنی، محمد رحمانی، مهدی رجبی و عظیم ربیع‌زاده در این برنامه سخنرانی خواهند کرد.

سایت این همایش از صاحبان کسب‌وکارهایی که می‌خواهند از جدیدترین تغییرات دنیای فناوری و تأثیر آن در کسب‌وکار مطلع شوند و همچنین افرادی که تمایل دارند با سرمایه‌گذاران این حوزه یا مجریان حرفه‌ای توسعه کسب‌وکار ارتباط برقرار کنند، به عنوان افرادی نام برده که شرکت در این همایش می‌تواند برای آنها مناسب باشد.

از حامیان این رویداد می‌توان UNFXBIT، UNFXCOIN و جی‌اس‌اس را نام برد. همچنین «کارنگ» و «استودیو راه‌کار» نیز از حامیان رسانه‌ای این دورهمی فعالان اکوسیستم هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر و همچنین نحوه حضور در این رویداد می‌توانید به سایت «پرشین تک سامیت» مراجعه کنید. 

نمایشگاه جیتکس امسال از تاریخ ۲۴ الی ۲۸ مهرماه برگزار خواهد شد. بیش از چهار دهه است که جیتکس به‌عنوان رویدادی که کسب‌وکارها، سرمایه‌گذاران و علاقه‌مندان به صنعت فناوری در آن حضور پیدا می‌کنند، برگزار می‌شود. امسال نیز قرار است چهل‌و‌سومین دوره این نمایشگاه در ابعادی گسترده‌تر در مرکز تجارت جهانی و بندر دوبی برگزار شود. این نمایشگاه از سال ۱۹۸۱ میلادی هرساله در کشور امارات متحده عربی برگزار و هدف آن گرد هم آوردن شرکت‌ها و ذهن‌های نوآور برای ارتقای کسب‌وکار، اقتصاد، جامعه و فرهنگ عنوان می‌شود.

لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/m9uc
نظر شما درباره موضوع

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.