رسانه اقتصاد نوآوری ایران

تضمین سرمایه‌های خطرپذیر

عرضه اولیه عمومی سرویس تیتان با ارزش 18 میلیارد دلار

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

سرویس تیتان – که نرم‌افزار خدمات میدانی خود را برای پیمانکاران به یکی از باارزش‌ترین استارتاپ‌های فناوری کالیفرنیای جنوبی تبدیل کرده است – به‌طور محرمانه برای عرضه اولیه عمومی ثبت‌نام کرده است. گفته می‌شود که این شرکت مستقر در گلندیل در سال جاری به‌دنبال ارزش‌گذاری تا 18 میلیارد دلار از طریق عرضه اولیه عمومی سهام است.

البته این گزارش هشدار می‌دهد که زمان و ارزش‌گذاری ممکن است تغییر کند. طبق داده‌های پیچ‌بوک، سرویس تیتان با این رقم در بین پنج کسب‌وکار از باارزش‌ترین کسب‌وکارهای سرمایه‌گذاری خطرپذیر در جنوب کالیفرنیا قرار می‌گیرد. رویترز پیش‌تر گزارش داده بود که سرویس تیتان از پاییز گذشته در حال آماده‌شدن برای عرضه اولیه سهام خود است.

نرم‌افزار سرویس تیتان ابزارهای پشتیبان را برای طیف گسترده‌ای از صنایع خدماتی، از لوله‌کشی و محوطه‌سازی گرفته تا کنترل آفات و تهویه مطبوع ارائه می‌دهد. این شرکت تا حدودی با به خدمت گرفتن سایر کسب‌وکارها، مانند اسپایر؛ ارائه‌دهنده نرم‌افزار محوطه‌سازی و سرویس پرو و فیلد روتس؛ پلتفرم‌های متمرکز بر کنترل آفات، رشد کرده است.

این استارتاپ که در سال 2012 توسط «آرا مهدسیان» و «واهه کوزویان»، مهاجران ارمنی تأسیس شد، سرمایه‌گذاری خطرپذیر را نیز با نرخ پرباری تضمین کرده است. بر اساس داده‌های پیچ‌بوک، سرویس تیتان تا به امروز در مجموع 1.1 میلیارد دلار سرمایه جمع‌آوری کرده که آخرین آن یک دور سری G، به میزان 200 میلیون دلار بود که در ژوئن گذشته بسته شد.

در آن زمان، این شرکت ارزش خود را 9.5 میلیارد دلار تعیین کرد. سرمایه‌گذاران سرویس تیتان شامل شرکت‌های سرمایه‌گذاری خطرپذیر برجسته تایگر گلوبال و سکویا و همچنین شرکت‌های سهام خصوصی توما براوو و آرنا هلدینگز هستند.

لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/8fgv
نظر شما درباره موضوع

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.