کارنگ، رسانه اقتصاد نوآوری ایران
رسانه اقتصاد نوآوری ایران

جذب سرمایه ناپو

بیمه حیوانات خانگی یک بازار جذاب و بزرگ است

تنهایی ناشی از قرنطینه‌های همه‌گیر به انفجار در مالکیت حیوانات خانگی در آمریکا منجر شد. به‌علاوه، سن مالکیت حیوان خانگی تغییر کرده است.

در حالی که قبلاً مادربزرگ‌ها تمایل داشتند صاحب حیوان خانگی شوند، اکنون طبق برخی آمار، نسل Z و هزاره‌ها حدود 70 درصد از صاحبان حیوانات خانگی را تشکیل می‌دهند. این امر دعوای بزرگی را بین بیمه‌گران بر سر این بازار جدید ایجاد کرده و به‌طور قابل ‌توجهی به ایجاد استارتاپ‌های جدید در این عرصه منجر شده است.

در همین راستا استارتاپ بیمه حیوانات خانگی ناپو تصمیم گرفته که زاویه خاصی را در این موضوع اتخاذ کند و نه‌تنها بیمه حیوانات خانگی، بلکه اطلاعات پیشگیری از سلامت حیوانات خانگی، آموزش مالکیت حیوانات خانگی و خدمات اضافی را نیز ارائه می‌دهد.

این استارتاپ در یک دور سرمایه‌گذاری 15 میلیون پوندی از سری A به رهبری DN Capital و با مشارکت چند صندوق دیگر جذب سرمایه کرده است. ناپو ادعا می‌کند که از زمان راه‌اندازی خود در دسامبر گذشته، بیش از 35 هزار حیوان خانگی را در سال بیمه کرده است. این استارتاپ امکان دسترسی به مشاوره آنلاین دام‌پزشک، آگاهی از چاقی و دسترسی به کلاس‌های زنده تحت رهبری متخصصان را برای کمک به حیوانات فراهم می‌کند.

«ژان فیلیپ دومنگ»، یکی از بنیان‌گذاران و مدیرعامل این شرکت در بیانیه‌ای گفت: «مدل ذهنی ما اساساً با بیمه سنتی حیوانات خانگی متفاوت است. ما با کمک به مردم برای مراقبت بهتر از حیوانات خانگی خود، همه سهام‌داران را همسو می‌کنیم تا در یک جهت نگاه کنند.»

لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/f5fm
نظر شما درباره موضوع

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.