رمزارزها در بورس استرالیا

اسکوئر با خرید افترپی راهکارهای پرداخت کریپتویی بیشتری ارائه خواهد کرد

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

شرکت بلاک که همان اسکوئر سابق است به‌تازگی شرکت افترپی را که در زمینه پرداخت با تأخیر فعالیت می‌کند، خریده و در اواخر این ماه تجارت خود را در بورس اوراق بهادار استرالیا (ASX) آغاز خواهد کرد. این برای اولین بار در تاریخ بورس این کشور است که یک شرکت متمرکز بر ارز دیجیتال را پذیرش می‌کند.

پس از تغییر نام از اسکوئر به بلاک در دسامبر سال گذشته میلادی، این شرکت خدمات مالی هفته گذشته اعلام کرد که شرکت افترپی استرالیا را خریداری کرده است. علاوه بر بورس استرالیا بلاک اعلام کرده تأیید بانک اسپانیا را هم برای فعالیت در این کشور اخذ کرده است.

انتظار می‌رود که شرکت ادغام‌شده در 20 ژانویه از طریق ASX تحت عنوان «SQ» معامله شود، در حالی که نماد بورسی «APT» متعلق به افترپی یک روز قبل از آن به حالت تعلیق درخواهد آمد. کارشناسان می‌گویند این یک تحول بزرگ در بورس استرالیاست که درهای خود را به روی شرکت‌های رمزارزی گشوده است.

طبق گزارش اخیری که به سهام‌داران اسکوئر اعلام شده، درآمدی بیش از 1.1 میلیارد دلار به‌عنوان سود ناخالص برای سه‌ماهه سوم 2021 این شرکت که حالا جک دورسی (بنیان‌گذار و مدیرعامل سابق توییتر) را تمام‌وقت بالای سر خود دارد، ثبت شده است. اسکوئر مالک سرویس پرداخت همتابه‌همتای کریپتویی CashApp است و حالا با خرید افترپی که شعارش «الان بخرید، بعداً پرداخت کنید» است، می‌خواهد گام‌های بلندتری در این بازار بردارد.

افترپی در سال‌های اخیر در استرالیا به شهرت رسیده‌ و به مشتریان این امکان را می‌دهد که به ‌جای پرداخت کامل بهای کالاها و خدمات، هزینه‌های آنها را به‌صورت اقساطی پرداخت کنند.

لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/6gz3
نظر شما درباره موضوع

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.