رسانه اقتصاد نوآوری ایران

سناریوهای ریزش در برابر سناریوهای بازگشت

گزارش ماهانه بینوست از بازار رمزارزها: رکوردشکنی بازار در کندل‌های قرمز متوالی!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

شرکت مشاوره سرمایه‌گذاری بینوست گزارش جدید خود از بازار رمزارزها را منتشر کرد. در این گزارش با اشاره به نوسان قیمت بیت‌کوین در بازه 28 تا 31 هزار دلار طی هفته‌های اخیر آمده در 9 هفته گذشته کندل‌های هفتگی نزولی و قرمز بسته شده‌اند. روندی که بینوست تأکید کرده یکی از دلایل مهم آن تصمیمات فدرال‌رزرو مبنی بر افزایش نرخ بهره بوده است. همچنین در این گزارش جنگ اوکراین و قرنطینه ناشی از موج جدید کرونا در چین از دیگر دلایل این ماجرا برشمرده شده است.

هیت‌مپ بازار رمزارزها در 24ساعت گذشته

با این‌ حال شرایط «نگه‌دارندگان بیت‌کوین» یا همان هولدرها تغییری نکرده و در 90 روز گذشته هولدرهای قدیمی تلاش کرده‌اند بیت‌کوین‌ بیشتری را از سرمایه‌گذاران ضعیف‌تر خریداری کنند. همچنین بینوست می‌گوید ابزار Cycle Detector این شرکت نشان می‌دهد برای شروع موج جدید صعودی بیت‌کوین احتمالاً قیمت این رمزارز ابتدا به بازه 16 تا 24 هزار دلار کاهش پیدا می‌کند.

روند تغییرات سلطه بیت‌کوین در هفته گذشته

بینوست در گزارشی به سرمایه‌گذاران خود اعلام کرده که در یک ماه گذشته در حالی که 100 رمزارز اول بازار بازدهی منفی 25 درصد داشته‌اند، عملکرد صندوق B100 بینوست که هدف آن ایجاد بازدهی بالاتر از میانگین بازدهی 100 ارز اول بازار است، تنها منفی 5.6 درصد بوده است؛ بیش از 19 درصد عملکرد بهتر نسبت به میانگین بازار.

روند ارزش بازار آلت‌کوین‌ها در هفته گذشته

برای آگاهی از تحلیل‌های تکنیکال و فاندمنتال و آن‌چین بازار در ماه گذشته متن کامل این گزارش‌ها را که به زبان انگلیسی است، می‌توانید از سایت ما دانلود کنید.

روند ارزش بازار رمزارزها در هفته گذشته
لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/94hb
نظر شما درباره موضوع

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.