فناوری پرمتقاضی در سال آینده میلادی

امیدهای رگ‌تک برای ۲۰۲۳

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

انتظار می‌رود در سال ۲۰۲۳، نیاز پروژه‌های کلان به راهکارهای رگ‌تک را بیش از پیش احساس کنند. مؤسسات مالی تحت فشار هزینه فزاینده‌ای قرار دارند و مشتریان نیز در حال حاضر به شکل فزاینده‌ای با تنوع و ازدیاد تقاضا همراه شده‌اند و در عین حال بر اساس تجربه خود در مواجهه با مؤسسات مالی تصمیم‌گیری می‌کنند؛ موضوعی که تنها رگ‌تک می‌تواند به آن سروسامان بخشیده و هم برای مؤسسات مالی و هم مشتریان آنها اطمینان به ارمغان آورد.

صنعتی که می‌تواند با تسهیل و بهبود شیوه‌های رگولاتوری در پیشبرد اهداف شرکت‌ها و مؤسسات مالی مؤثر بوده و همسو با آن، پاسخگوی نیازهای کاربران و مصرف‌کنندگان درباره قوانین جدید مالی باشد.

این بدان معنی است که انتظار می‌رود در سال پیش رو، پذیرش رگ‌تک در صنعت مالی ادامه یافته و به احتمال صددرصد افزایش یابد.

از آنجا که برخی مؤسسات مالی سنتی هنوز هم آمادگی لازم برای پذیرش و پیاده‌سازی و استفاده از فضای ابری را ندارند، رگ‌تک باید بتواند به‌عنوان یک حرکت استراتژیک، از همه اشکال استقرار فناوری‌های ابری در همه انواع مؤسسات مالی و سیستم‌های بانکداری پشتیبانی کند. خواه این پیاده‌سازی در قالب ابر خصوصی باشد و خواه به‌صورت اجاره نرم‌افزار.

صنعت خدمات مالی چند سالی است در این مسیر قرار گرفته و طی دوره‌ای کوتاه، توانسته است پذیرش نسبی برای فناوری‌های مالی ایجاد کند. این وظیفه رگ‌تک‌هاست که با تکیه بر استقرار مرحله‌ای برای خدمات نظارتی، از این فناوری پشتیبانی کنند. منظور از استقرار مرحله‌ای، مهاجرت از سیستم‌های تحت وب به سیستم‌های ابری است.

لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/viwf
نظر شما درباره موضوع

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.