کارنگ، رسانه اقتصاد نوآوری ایران
رسانه اقتصاد نوآوری ایران

نظرسنجی درباره گزینه «عجله دارم» در اپلیکیشن تپسی / آیا گزینه عجله دارم مصداق گران‌فروشی است؟

تپسی گزینه «عجله دارم» در اپلیکیشن خود را به نظرسنجی گذاشته است. این اقدام در پی تذکر سازمان تعزیرات حکومتی به حذف این گزینه صورت گرفته است. سازمان تعزیرات حکومتی این گزینه را مصداق گران‌فروشی دانسته است.

اسنپ بعد از درخواست سازمان تعزیرات، روز پنجشنبه 17 اسفند گزینه مذکور را از اپلیکیشن خود حذف کرد، اما به نظر می‌رسد تپسی قصد دارد درباره حذف این گزینه یا نگهداشت آن با کاربران خود مشورت کند.

تپسی یک نظرسنجی در خصوص گزینه «عجله دارم» را در اپلیکیشن خود فعال کرده است. کاربرانی که قصد شرکت در این نظرسنجی را دارند باید در قسمت بالایی صفحه اصلی اپلیکیشن تپسی و در قسمت نظرسنجی به دنبال آن باشند.

در این نظرسنجی چهار سؤال از مشتریان این تاکسی اینترنتی پرسیده شده است. در اولین پرسش از کاربران خواسته شده‌ تا بگویند آیا تا به حال از این گزینه استفاده کرده‌اند یا خیر. دومین سؤال این است که آیا این گزینه برای کاربر کمک‌کننده بوده است. آخرین سؤال هم از کاربران خواسته تا بگویند این گزینه از نظر آنها گران‌فروشی است یا نه.

کاربران می‌توانند با دو گزینه «بله» یا «خیر» به سؤالات این نظرسنجی پاسخ دهند. نکته قابل تأمل این است که آیا تپسی می‌تواند با وجود درخواست سازمان تعزیرات حکومتی، در صورت موافقت کاربران با گزینه «عجله دارم»، این گزینه را در اپلیکیشن خود نگه دارد یا خیر.

لازم به ذکر است که این شرکت تاکسی اینترنتی هنوز زمان مشخصی را برای حذف این گزینه اعلام نکرده و با وجود درخواست سازمان تعزیرات مبنی بر حذف این گزینه، هنوز آن را در اپلیکیشن خود دارد.

نخستین‌بار در بهمن‌ماه بود که سازمان تعزیرات در خصوص حذف گزینه «عجله دارم» به تاکسی‌های اینترنتی هشدار داد. محمدعلی اسفنانی، سخنگوی سازمان تعزیرات با تأکید بسیار گزینه، عجله دارم را مصداق گران‌فروشی خوانده بود.

پس از آن نیز احمد اصانلو، رئیس سازمان تعزیرات حکومتی، گزینه «عجله دارم» را یک اجحاف در حق کاربران دانست و بر حذف این گزینه تأکید کرد.

امیر سیاح، رئیس مرکز بهبود محیط کسب‌وکار وزارت اقتصاد اما وجود این گزینه را تخلف ندانست و مطرح‌کردن حذف این گزینه را به‌ نوعی یک دستورالعمل سلیقه‌ای دانست.

لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/1ilh
1 نظر
  1. رضا می گوید

    عجله دارم کلک گران فروشان / با صداقت با مردم برخورد کنید بهتره /راست وحسینی بگید صرف نمی کنه /خودتون رو هم گول نزنید استقبالی که اول کارتان شد بخاطر ارزانی نرخ هایتان بود /حالا فکرکردید.بره کشون اشتباه کردید فروش بالا با سود کم بهتر جواب میده / فقط بفکر 4تا پولدار نباشید توده مردم عمده مشتریان را تشکیل میدهند

نظر شما درباره موضوع

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.