پاتوق ایرانی‌های کریپتوباز کجاست؟

معرفی سه صرافی مطرح رمزارز ایران

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آشنایی و علاقه مردم ایران به خرید و فروش رمزارزها در این سال‌ها باعث به وجود آمدن چند صرافی رمزارز در کشور شده است. کسب‌وکارهایی که این روزها با تهدیدهایی از جانب رگولاتوری هم مواجه شده‌اند. در این بخش سه صرافی مطرح کشور را معرفی کرده‌ایم.

نوبیتکس
هسته اولیه نوبیتکس تابستان سال ۱۳۹۶ در باشگاه کارآفرینی تیوان شکل گرفت و زمستان همان سال اولین نسخه این بازار ارز دیجیتال رونمایی شد. این صرافی تا پایان سال گذشته بیش از ۶۰۰ هزار کاربر داشت و 5/5 میلیون معامله در بستر آن انجام شده بود. نوبیتکس برای کاربرانش امکان واریز و برداشت تتر روی شبکه ترون را ایجاد کرده است که سرعت بالاتر و هزینه کمتر را به همراه دارد.

اکسیر
ایده صرافی رمزارز اکسیر مهرماه سال ۱۳۹۶ بعد از مسدود شدن حساب کاربران ایرانی در صرافی بیترکس شکل گرفت. دی‌ماه همان سال اکسیر پس از طی مراحل آزمایشی عملیاتی شد. این صرافی خردادماه امسال از روش جدید احراز هویت خود که مبتنی بر هوش مصنوعی است رونمایی کرد. از طریق این روش جدید احراز هویت کاربران در کمتر از ۳۰ دقیقه انجام می‌شود.

کوین‌نیک
تابستان سال ۱۳۹۸ صرافی رمزارز کوین‌نیک توسط تیمی که پیش از این چندین سال تجربه کار در حوزه پرداخت‌های ارزی و سرمایه‌گذاری روی رمزارزها داشت، راه‌اندازی شد. پاییز سال گذشته کوین‌نیک پلتفرم «کوین‌نیک مارکت» را راه‌اندازی کرد که در آن کاربران می‌توانند بدون واسطه و با قیمت دلخواه به خریدوفروش رمزارز بپردازند. کوین‌نیک در این پلتفرم امنیت دارایی‌های دیجیتال کاربران را تأمین می‌کند.

لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/bzcf
نظر شما درباره موضوع

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.