کارنگ نوزدهم منتشر شد

در جدیدترین شماره نشریه کارنگ که رسانه تخصصی اقتصاد نوآوری است داستان اصلی به تیمچه و لندو اختصاص پیدا کرده که بنیان‌گذار آن‌ها امیر حق‌رنجبر است. کسی که می‌گوید در بازار خرده‌فروشی آنلاین ایران تا زمانی که ۹۰ درصد بازار دست یک برند باشد نمی‌توان گفت بازار تثبیت شده است.

کارنگ نوزدهم جزئیات زیادی را هم درباره حضور استارتاپ‌های حوزه گردشگری در اکسپوی ۲۰۲۰ دبی منتشر کرده در گفتگویی با طیبه محمد که مجری برگزاری پاویون ایرانگردی و جهانگردی در این نمایشگاه جهانی است.

در این شماره همچنین گفتگوی مفصلی انجام شده با بنیان‌گذاران هوم‌کا، عصر داده، بینج‌بار و چند کسب‌وکار نوآور دیگر در حوزه‌های سلامت، فین‌تک، کشاورزی و…

گزارش‌های تحلیلی و بنیادی از شرکت‌های برتر ایران و جهان از جمله گل‌گهر و رشد خیره‌کننده درآمدهای آن به همراه تحلیلی درباره رویکرد شیائومی نسبت به نوآوری بخش دیگری از مطالب این شماره است.

برای دریافت کارنگ نوزدهم به بخش اشتراک سایت کارنگ مراجعه کنید.

نمایش لینک کوتاه
کپی لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/k748 کپی شد

مطلب قبلی

مطلب بعدی

مطالب پیشنهادی

ارسال یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شماره جدید هفته‌نامه کارنگ​

پربازدید‌ترین

جدید‌ترین

هوش مصنوعی جای نبوغ و اراده انسان را نمی‌گیرد

کارنگ ۱۶۳ منتشر شد

یک هدف صد مدیرعامل را زیر یک سقف جمع کرد