کارنگ، رسانه اقتصاد نوآوری ایران
رسانه اقتصاد نوآوری ایران

کارنگ پنجاه‌وهفتم منتشر شد

هفته‌نامه اقتصاد نوآوری ایران این هفته با سه مجله متفاوت و خواندنی منتشرشده است. کارنگ که هر هفته به مهم‌ترین مسائل اقتصاد نوآوری ایران و جهان و گفت‌وگو با چهره‌ها و فعالان کسب‌وکاری این حوزه می‌پردازد این هفته در کنار ضمیمه هفتگی رمزارز خود یک ویژه‌نامه ۱۶ صفحه‌ای هم به مناسبت روز فناوری اطلاعات منتشر کرده است.

در شماره پنجاه و هفتم کارنگ با عکس جلدی از مجید کمالو مدیرعامل ونچرز و گفت‌وگوی مفصلی با او همراه است. کمالو معتقد است عوامل مختلفی بر فرازوفرود کسب‌وکارهای نوآور و سرمایه‌گذاری خطرپذیر تأثیر داشته و باید همه جنبه‌ها را در کنار هم بررسی کنیم تا به درک درستی برسیم.

کارنگ در شماره پنجاه‌وهفتم خود گزارشی از رونمایی راه‌کار در اتاق بازرگانی بین‌المللی تهیه‌کرده است. بر اساس این گزارش راه‌کار می‌خواهد یک کارخانه نوآوری رسانه باشد.

در این شماره در صفحه زنان نوآور گفت‌وگویی با سعیده سروش‌فر خالق برند «قلم فلزی» گفت‌وگویی داشتیم. فراهانی می‌گوید کاهش قدرت خرید مردم کار را برای آن‌ها دشوار و بازارشان را کوچک کرده است.

شماره پنجاه‌وهفتم کارنگ گزارش‌های دیگری نیز در مورد کیفیت و قیمت اینترنت، تجارت الکترونیک در سال ۲۰۲۲، صنعت لجستیک و رتبه ایران در شاخص نوآوری جهانی تهیه‌کرده است.

در ضمیمه هفتگی رمزارز نیز مصاحبه مفصلی با محمدعلی آقامیر، هم بنیان‌گذار و مدیر تحقیق و توسعه نوبیتکس درباره چالش‌های امنیتی در صنعت بلاکچین و رمزارز داشتیم. آقامیر می‌گوید فعالیت به‌عنوان یک ایرانی در صرافی خارجی با ریسک همراه است. این ریسک هم یا انتخاب کاربری است که تحت قوانین بین‌المللی عمل می‌کند یا اجبار او.

در این شماره گزارشی هم در مورد سرمایه‌گذارهای رمزارز در سال ۲۰۲۱ تهیه‌کرده‌ایم. در این گزارش سهم قاره‌ها از سرمایه‌گذاری خطرپذیر در حوزه رمزارزها بررسی‌شده است.

در شماره بیست‌وهفتم رمزارز می‌توانید گزارش‌های دیگری را نیز در مورد قیمت بیت کوین، تصمیم بانک مرکزی برای کاهش سقف واریز و برداشت روزانه، سهم رمزارز ایران از روز فناوری اطلاعات و سند تنظیم گری رمزارزها بخوانید.

کارنگ و رمزارز را رایگان می‌توانید از اینجا دانلود کنید.

لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/4hat
نظر شما درباره موضوع

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.