کارنگ، رسانه اقتصاد نوآوری ایران
رسانه اقتصاد نوآوری ایران

کیسون، مخابرات و فاخر از زنجیره ارزش بزرگان می‌گویند

در استیج نکستیشن که در سالن نوآوران نمایشگاه و رویداد اینوتکس و در روزهای ۱۸ تا ۲۰ اردیبهشت با راهبری کارخانه نوآوری رسانه راه‌کار برگزار می‌شود، نیازها و اهمیت حضور شرکت‌های بزرگ اقتصادی کشور در فضای نوآوری بررسی خواهد شد.

مدت‌هاست که حضور شرکت‌هایی چون گلرنگ، میهن، انتخاب، کاله، ماموت و… در فضای نوآوری کشور خبرساز شده و صحبت از این می‌شود که زنجیره ارزش این شرکت‌های بزرگ می‌تواند برای استارتاپ‌ها و شرکت‌های کوچک‌تر فرصت‌هایی را ایجاد کند. از سوی دیگر موضوع حضور نمایشی برخی شرکت‌های بزرگ در سال‌های گذشته یکی از چالش‌های اکوسیستم نوآوری بوده است.

حالا در استیج نکستیشن رویداد اینوتکس قرار است چهره‌هایی چون مجید سلطانی (مدیرعامل شرکت ملی مخابرات ایران)، رضا سمیع‌زاده (مدیرعامل هلدینگ فاخر) و محمدرضا انصاری (رئیس هیئت‌مدیره شرکت کیسون) با همین رویکرد به سخنرانی خواهند پرداخت. این افراد در این رویداد به بررسی نیازهای شرکت‌های بزرگ و آینده آنها در نبست با نوآوری خواهند پرداخت.

مجید سلطانی و رضا سمیع‌زاده در پنلی با عنوان «روی خوش سنگین‌وزن‌ها به نوآوری» که در روز سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ساعت ۱۰ الی ۱۱ در سالن نوآوران برگزار می‌شود، نقش شرکت‌های بزرگ در آینده اکوسیستم نوآوری بررسی خواهند کرد. محور این گفت‌وگو، پذیرش نوآوری توسط شرکت‌های بزرگ و نحوه تعامل این شرکت‌ها با اکوسیستم نوآوری است.

محمدرضا انصاری نیز در یک گفت‌وگوی خودمانی به آینده صنایع بزرگ و فرصت‌های نوآوران در این آینده می‌پردازد. این گفت‌وگو نیز روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت در سالن نوآوران برگزار می‌شود.

لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/8ra8
نظر شما درباره موضوع

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.