کارنگ، رسانه اقتصاد نوآوری ایران
رسانه اقتصاد نوآوری ایران

گرفتاری‌هایی که کانیه وست برای آدیداس درست کرد

رفتار سمی رپر معروف آمریکایی در محیط کار

یکی از کارگران سابق «ییزی» به رولینگ استون گفت کانیه وست که با نام «یه» نیز شناخته می‌شود، جیغ می‌کشد، کتاب‌ها را پرت می‌کند و باعث می‌شود آنها نگران سلامتی خود باشند.

این نشریه با بیش از دو جین کارمند سابق آدیداس و ییزی صحبت کرده است. آنها وست را متهم کردند که محیطی مسموم و آشفته برای افرادی که زیر نظرش کار می‌کردند، ایجاد کرده بود. همکاری این خواننده رپ و غول پوشاک ورزشی، آدیداس در ماه اکتبر پس از ۹ سال به پایان رسید.

یکی از کارکنان که در نمایندگی غربی در کودی، وایومینگ برای ییزی کار می‌کرد، به این نشریه گفت برخی لحظات سال ۲۰۲۰ واقعاً ناراحت‌کننده بود. طبق گفته رولینگ استون، وست از آدیداس خواست برخی از نمایشگاه‌های ییزی را به مزرعه‌ای دورافتاده متعلق به این نوازنده در کودی، وایومینگ منتقل کند. او درخواست کرد حدود ۹۰ کارمند از لس‌آنجلس یا پورتلند به آنجا بروند. کارمندی ادعا می‌کند که وست در مزرعه رفتاری غیر قابل پیش‌بینی داشت و کارهایی مانند فریاد زدن، پریدن روی میزها و پرتاب کتاب‌ها انجام می‌داد.

یک کارمند سابق به رولینگ استون گفته است: «من نگران سلامتی خودم بودم. مثلاً اگر چیزی به سمت من پرتاب می‌کرد، چه؟» سخنگوی آدیداس به اینسایدر گفته پس از ادعاهای مطرح‌شده در نامه‌ای ناشناس از کارکنان، تحقیقاتی در مورد محیط کاری ییزی آغاز کرده است.

سخنگوی آدیداس گفته است: «آدیداس سخنان تنفرآمیز و رفتار توهین‌آمیز را تحمل نمی‌کند؛ بنابراین به شراکت آدیداس و ییزی خاتمه داده است. ما به طور فعال با کارمندان خود در مورد رویدادهایی که به تصمیم‌گیری برای پایان دادن به شراکت منجر می‌شود،‌ گفت‌و‌گو می‌کنیم. آنها از حمایت کامل ما برخوردارند و ما در حال کار روی جزئیات فسخ قراردادیم.»

وی افزود: «در حال حاضر مشخص نیست اتهامات مطرح‌شده در آن نامه ناشناس صحت دارد یا خیر. با این حال ما این اتهامات را بسیار جدی می‌دانیم و تصمیم گرفته‌ایم بلافاصله تحقیقات مستقلی را برای رسیدگی به آن آغاز کنیم.»

لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/dlks
1 نظر
  1. […] این افراد برآورده شود. این را درباره دونالد ترامپ و کانیه وست هم دیده […]

نظر شما درباره موضوع

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.