کارنگ رسانه اقتصاد نوآوری است. در کارنگ ما تلاش داریم کسبوکارهای نوآور ایرانی، استارتاپها، شرکتهای دانشبنیان و دیگر کسبوکارها کوچک و بزرگی که در بخشهای مختلف اقتصاد نوآوری در حال ارائه محصول و خدمت هستند را مورد بررسی قرار دهیم و از آینده صنعت، تولید، خدمات و دیگر بخشهای اقتصاد بگوییم. کارنگ رسانهای متعلق به بخش خصوصی ایران است.
رویداد برند کارفرمایی توسط کارخانه نوآوری رسانه راهکار و با حمایت بانک تجارت روز هشتم شهریور ۱۴۰۲ در مرکز همایشهای کتابخانه ملی ایران برگزار میشود.
اولین دوره رویداد «برند کارفرمایی» که از سلسلهرویدادهای کارخانه نوآوری رسانه راهکار است با هدف بررسی چالشها، الزامات و فرصتهای سازمانها برای ساخت، تقویت و حفظ برند کارفرمایی، انتقال تجربه و واکاوی مفاهیم کاربردی و کلیدی در این زمینه و تجلیل از مدیران پیشکسوت و تأثیرگذار کسبوکاری کشور در حوزه منابع انسانی و فرهنگ سازمانی برگزار میشود.

در این رویداد علاوه بر اهدای تندیس برند کارفرمایی، ارائههایی از سوی مدیران بیش از ۱۰ کسبوکار فعال در حوزه اقتصاد نوآوری صورت خواهد گرفت.
از جمله سخنرانان رویداد میتوان به افراد زیر اشاره کرد:
- هادی اخلاقی، مدیرعامل بانک تجارت
- مسعود طباطبایی، قائممقام مدیرعامل دیجیکالا
- محمد خلج، مدیرعامل اسنپ
- کیوان جامهبزرگ، معاون توسعه کسبوکار فناپ
- امیرحسین داوودیان، معاون بانکداری خرد بانک تجارت
- عادل طالبی، مدیرعامل برآیند و تیزلند
- کورش عباسی، مدیر ارشد برند توسن
- ایلیا وکیلی، نایبرئیس هیئتمدیره ابر آروان
- سعید سامان، مشاور برند
- محمدجواد ثابت، مشاور و مدرس حوزه کسبوکار
- بهنام نجاری، معاون منابع انسانی تیم مرکزی گروه اسنپ
- مریم رضاصفت، مدیر منابع انسانی بیتپین
- مسیح کریمیان، مشاور منابع انسانی
- نگار عرب، مدیر ارتباطات سازمانی تپسی
- سهیل عظیمی، مدیر تجربه افراد و برند کارفرمایی دیجیکالا
- رضا قربانی، بنیانگذار راهکار
گفتنی است رویداد برند کارفرمایی از ساعت ۱۳ روز هشتم شهریور با حضور حدود ۵۰۰ نفر از فعالان منابع انسانی آغاز و تا ساعت ۱۹ ادامه خواهد داشت.