کارنگ رسانه اقتصاد نوآوری است. در کارنگ ما تلاش داریم کسبوکارهای نوآور ایرانی، استارتاپها، شرکتهای دانشبنیان و دیگر کسبوکارها کوچک و بزرگی که در بخشهای مختلف اقتصاد نوآوری در حال ارائه محصول و خدمت هستند را مورد بررسی قرار دهیم و از آینده صنعت، تولید، خدمات و دیگر بخشهای اقتصاد بگوییم. کارنگ رسانهای متعلق به بخش خصوصی ایران است.
به گزارش مدیریت روابط عمومی و ارتقای سرمایه اجتماعی بانک تجارت، در رویداد برند کارفرمایی که توسط کارخانه نوآوری رسانه راهکار و با حمایت بانک تجارت روز هشتم شهریور ۱۴۰۲ در مرکز همایشهای کتابخانه ملی ایران برگزار میشود، ضمن قدردانی از سه تن از چهرههای برگزیده عرصه منابع انسانی، تندیس ویژه رویداد به آنها اهدا خواهد شد.
اهدای تندیس در حاشیه رویداد برند کارفرمایی
با برنامهریزی تیم برگزاری این رویداد، در حاشیه رویداد برند کارفرمایی در حوزههای آموزش، ترویج و کسبوکار، سه چهره تأثیرگذار حوزه منابع انسانی و برند کارفرمایی مورد تقدیر قرار میگیرند و تندیس ویژه رویداد را دریافت خواهند کرد.
اولین دوره رویداد «برند کارفرمایی» که از سلسلهرویدادهای کارخانه نوآوری رسانه راهکار است با هدف بررسی چالشها، الزامات و فرصتهای سازمانها برای ساخت، تقویت و حفظ برند کارفرمایی، انتقال تجربه و واکاوی مفاهیم کاربردی و کلیدی در این زمینه و تجلیل از مدیران پیشکسوت و تأثیرگذار کسبوکاری کشور در حوزه منابع انسانی و فرهنگ سازمانی برگزار میشود.
مخاطبان رویداد برند کارفرمایی بنیانگذاران، مدیران عامل، مدیران و کارشناسان ارشد کسبوکاری، مدیران منابع انسانی، مدیران برند، مدیران و کارشناسان روابط عمومی و علاقهمندان مرتبط به حوزه فرهنگ سازمانی، برند کارفرمایی، منابع انسانی، ارتباطات درون و برونسازمانی و… خواهند بود که میخواهند آخرین روندها و فرصتها و چالشهای این حوزه را رصد کنند و از دیدگاههای کارشناسان و صاحبنظران مطلع شوند.