کارنگ رسانه اقتصاد نوآوری است. رسانهای که نسخه چاپی آن هر هفته شنبهها منتشر میشود و وبسایت و شبکههای اجتماعیاش هر ساعت، اخبار و تحولات این بخش از اقتصاد را پوشش میدهند. در کارنگ ما تلاش داریم کسبوکارهای نوآور ایرانی، استارتاپها، شرکتهای دانشبنیان و دیگر کسبوکارها کوچک و بزرگی که در بخشهای مختلف اقتصاد نوآوری در حال ارائه محصول و خدمت هستند را مورد بررسی قرار دهیم و از آینده صنعت، تولید، خدمات و دیگر بخشهای اقتصاد بگوییم. کارنگ رسانهای متعلق به بخش خصوصی ایران است.
نخستین رویداد برند کارفرمایی به همت کارخانه نوآوری رسانه راهکار برگزار شد. در این رویداد به سه شرکت تندیس برند کارفرمایی اهدا شد. یکی از این شرکتها گروه صنعتی انتخاب الکترونیک بود. تندیس فوق در حوزه منابع انسانی به این سه شرکت تعلق گرفت.
در مراسم اهدای تندیس برند کارفرمایی مجتبی توانگر، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس؛ هادی اخلاقی، مدیرعامل بانک تجارت؛ ولیالله فاطمی، بنیانگذار گروه توسن؛ رضا قربانی، مؤسس کارخانه نوآوری رسانه راهکار و علیرضا کشاورز، دبیر نصر تهران حضور داشتند.
به گزارش مرکز ارتباطات رسانهای گروه صنعتی انتخاب الکترونیک، محمدحسین فهیمی، مدیرعامل گروه صنعتی انتخاب الکترونیک در این رویداد طی سخنانی کوتاه با اشاره به اینکه بحث برند و برندینگ حلقه مفقوده صنعت کشور بوده و هست، اظهار کرد: «اهمیت توسعه برند در آن است که در دنیا کشورهای مختلف را با برندهای مطرح آن کشور میشناسند و باید در آیندهای نزدیک هر زمان نام یکی از برندهای کشور شنیده شد، نام ایران در خاطر مجسم شود.»
گفتنی است اولین رویداد «برند کارفرمایی» از سلسلهرویدادهای کارخانه نوآوری رسانه «راهکار» است که تلاش میکند مدیران مرتبط با برند کارفرمایی در کسبوکارهای مختلف ایرانی از جمله اکوسیستم نوآوری کشور را گرد هم آورده و شرایطی فراهم کند که بهترینها و مؤثرترین تجربهها به اشتراک گذاشته شوند. برند کارفرمایی، همان هویت سازمان است که فرهنگ سازمانی، منش، سیاستها و باورهای یک کارفرما، آن را به مرور زمان میسازد و به معنای ارزشی است که افراد برای شرکت و کیفیت محیط کاری آن قائل هستند.