کارنگ، رسانه اقتصاد نوآوری ایران
رسانه اقتصاد نوآوری ایران

آرایش انتخاباتی هفتمین دوره هیئت‌مدیره سازمان نصر استان تهران مشخص شد / سرآمد در مقابل هم‌آفرینی

هفتمین دوره انتخابات نصر تهران، در تاریخ 28 آذر 1402 برگزار خواهد شد. این در حالی است که تا هفته گذشته فضای انتخاباتی شفاف و روشنی حاکم نبود، اما رفته‌رفته با روشن شدن فهرست‌های انتخاباتی، فضا برای رأی‌دهندگان شفاف می‌شود.

در ابتدا تیم هم‌آفرینی صنفی که می‌توان گفت لیست برنده انتخابات دوره ششم بودند، فهرست خود را منتشر کردند که به نظر می‌رسد در آن تلاش شده با ترکیب متنوعی از افراد حاضر در هیئت‌مدیره فعلی و همچنین افراد جدید، بار دیگر موقعیت خود را در صنف تثبیت کنند. اما در سوی دیگر لیست صنف سرآمد قرار دارد که جمعه‌شب در مراسمی از لیست خود برای حضور در انتخابات رونمایی کرد که گمان می‌رود با این ترکیب، قصد دارد بار دیگر قدرت را به سمت طیف سنتی اعضای نظام صنفی سوق دهد.

اعضای هیئت‌مدیره سازمان نظام صنفی رایانه‌ای از سه شاخه «شرکت‌ها»، «فروشگاه‌ها» و «مشاوران» تشکیل شده است. آن‌گونه که سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران اعلام کرده، حدود 65 نفر در شاخه شرکت‌ها، پنج نفر در شاخه فروشگاه‌ها، 14 نفر در شاخه مشاوران و شش نفر نیز برای بازرس کاندیدا شده‌اند که فهرست کامل این افراد از طریق این لینک قابل مشاهده است.


اعضای تیم هم‌آفرینی صنفی


تیم هم‌آفرینی فهرست انتخاباتی خود را در ابتدای هفته گذشته معرفی کرد که در آن تلاش کرده در تمام شاخه‌ها به صورت جدی حضور داشته باشد و حتی برای بخش فروشگاه‌ها نیز نامزد خود را معرفی کرده است. تیم هم‌آفرینی در شاخه شرکت‌ها افراد زیر را معرفی کرده که در جدول زیر قابل مشاهده است:

تیم هم‌آفرینی در شاخه مشاوران نیز سه نفر را معرفی کرده که دو تن از آنها هم‌اکنون عضو هیئت‌مدیره سازمان هستند که در جدول زیر قابل مشاهده است:

در شاخه فروشگاه‌ها اگرچه دو کرسی در هیئت‌مدیره وجود دارد اما تیم هم‌آفرینی ترجیح داده تا با یک نامزد در این شاخه پا به میدان بگذارد؛ نامزدی که در دوره گذشته خارج از تیم هم‌آفرینی وارد هیئت‌مدیره شد اما در این دوره کنار تیم هم‌آفرینی قرار گرفته است.


اعضای ائتلاف صنف سرآمد


ائتلاف صنف سرآمد در نهایت جمعه‌شب از اعضای خود رونمایی و فهرست نهایی خود برای حضور در انتخابات را منتشر کرد. فهرستی که به نظر می‌رسد مورد حمایت طیف سنتی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای است و در نهایت با سرلیستی علی حکیم جوادی پا به میدان رقابت با هم‌آفرینی گذاشته است. لیست سرآمد را می‌توان ترکیبی از اعضای برخی کمیسیون‌ها، اعضای هیئت‌مدیره نصر تهران و همچنین برخی اعضای ادوار گذشته هیئت‌مدیره نصر دانست. ائتلاف صنف سرآمد نامزدهای خود را در شاخه‌ شرکت‌ها به شرح زیر معرفی کرده است:

در شاخه مشاوران نیز لیست صنف سرآمد، سعی کرده با ترکیبی کامل وارد میدان شود و حتی دبیر فعلی نصر را به‌عنوان یکی از نامزدهای شاخه مشاوران در فهرست خود معرفی کرده که در ادامه نام آنها را مشاهده می‌کنید.

اما صنف سرآمد به نظر علاقه‌ای برای حضور در شاخه فروشگاه‌ها نداشته و فردی را برای حضور در این شاخه معرفی نکرده که البته شاید این شاخه را به بخشی از فروشگاه‌دارانی که قصد دارند به صورت مستقل وارد انتخابات شوند، واگذار کند.

لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/h98s
نظر شما درباره موضوع

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.