رسانه اقتصاد نوآوری ایران

اختلال مجدد روی ترافیک اینترنت داخلی / معاون فنی شرکت زیرساخت: دلیل اختلال توسعه شبکه است

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

سایت مرکز تبادل ترافیک داده تهران (ixp) واقع در ساختمان انقلاب شرکت ارتباطات زیرساخت نشان می‌دهد که مجددا ترافیک اینترنت داخل کشور با مشکل مواجه شده است.

برخی کارشناسان شبکه در گفت‌وگو با کارنگ اعلام می‌کنند مشکلی که از دو روز پیش روی سوئیچ IXP به وجود آمده مجدد تکرار شده و ارتباطات آنها پیوسته از حدود ساعت ۱۲ ظهر امروز مجدد در حال قطع و وصل است.

صبح امروز (۲۸ دی) مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت گفته بود که مشکل ارتباطات اینترنت داخلی کشور حل شده است. همچنین در حاشیه جلسه هیئت دولت امروز هم وزیر ارتباطات خبر از تشکیل کارگروهی داده است که مشکل کیفیت و سرعت اینترنت مورد بررسی و حل قرار گیرد.

حالا سهراب آغ بیات، معاون فنی شرکت زیرساخت در یک گفت‌وگوی تلویزیونی ضمن عذرخواهی از مردم، اعلام کرده که دلیل اختلال روی ترافیک اینترنت داخلی، توسعه شبکه کشور است و توسعه باعث افت ترافیک شده است. 

او در این مورد توضیح داد: «به دلیل حجم ترافیک داخل کشور توسعه‌ای باید در شبکه اتفاق بیفتد به همین دلیل،‌ موقتا شاهد افت ترافیک هستیم. این مسئله نیز به توسعه شبکه برمی‌گردد به زودی این مشکل با توسعه‌ای که انجام می‌گیرد برای هموطنانمان حل خواهد شد.»

او در پاسخ به اینکه این مشکل کی حل خواهد شد ابراز امیدواری کرد که تا قبل از شنبه این اختلال‌ها حل شود. 

لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/uhjq
نظر شما درباره موضوع

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.