کارنگ، رسانه اقتصاد نوآوری ایران
رسانه اقتصاد نوآوری ایران

اپیزود سیزدهم پیشنهاد هفته: نمایشگاه الکامپ

یشنهاد هفته به شماره سیزدهم رسید.

بیشترین بخش این هفته به نمایشگاه الکامپ اختصاص دارد. بیست‌وششمین دوره نمایشگاه الکامپ پس از چهار بار لغو به دلایل متفاوت، در نهایت چهارم تیرماه با حضور بیش از 400 شرکت به مدت چهار روز برپا خواهد شد. به همین بهانه در این قسمت برنامه به معرفی این نمایشگاه و فرصتی که هفته‌نامه کارنگ در اختیار کسب‌وکارها قرار داده است پرداختیم.

همچنین نگاهی به شبکه اجتماعی فارسی تریدینگ هاوس داشتیم.

شبکه اجتماعی تریدینگ‌هاوس، پلتفرمی جامع برای گردهمایی تریدرها و سرمایه‌گذاران در همه بازارهای مالی از جمله سهام ایران و کشورهای مختلف، فارکس، اوراق بهادار، کالا و رمزارز است و به همین منظور، قابلیت‌ها و خدمات مختلفی هم ارائه می‌دهد.

از آنجا که حوزه تریدینگ و سرمایه‌گذاری مستقیماً با پول و سرمایه افراد سروکار دارد و به همین خاطر یکی از حساس‌ترین و پرتنش‌ترین حوزه‌های کاری محسوب می‌شود، وجود یک شبکه اجتماعی که کاربر فقط موضوعات مرتبط با این حوزه تخصصی را ببیند، ضروری است.

تمامی محتوای منتشرشده در تریدینگ هاوس به حوزه معامله‌گری ارتباط دارد و هر کاربر با پست‌های خود، نظرات یا اطلاعاتی در این خصوص منتشر می‌کند؛ از این رو کاربران با فعالیت در این پلتفرم تمرکز خود را از این حوزه دور نکرده و زمانی هم برای موضوعات بی‌ربط و غیرفنی تلف نمی‌کنند.

لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/lpzu
نظر شما درباره موضوع

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.