سونا از یاپستر چه می‌خواهد؟

یک نرم‌افزار منابع انسانی با تمرکز بر حوزه خرده‌فروشی

شرکت ارتباطات کارکنان فرانت لاین سونا، اپلیکیشن پیام‌رسان موبایلی یاپستر (Yapster) را خریداری کرد.
«سونا» یک پلتفرم نرم‌افزار منابع انسانی در بریتانیاست که برای مدیریت پرسنل خط مقدم طراحی شده است. این شرکت برنامه پیام‌رسانی تلفن همراه شغلی یاپستر را خریداری کرده است.

یاپستر در سال ۲۰۱۵ بنیان نهاده شد و یک پروتکل پیام‌رسانی فوری برای تیم‌های خرده‌فروشی است. یاپستر علاوه بر کارکرد اصلی‌اش، خدماتی مثل یادگیری و آموزش کارکنان، مدیریت کار و پاداش نیز دارد. سرمایه‌گذاری خطرپذیر در سونا تاکنون به بیش از ۱۰ میلیون دلار رسیده و از سوی سرمایه‌گذارانی مثل گرادیانت ونچرز (Gradient Ventures) و صندوق سرمایه‌گذاری متمرکز بر هوش مصنوعی گوگل تأمین شده است.

راب لیدیارد (Rob Liddiard) که مدیرعامل یاپستر و از بنیانگذاران آن است، گفت: «همه شرکت‌ها تحت‌ فشار هستند تا با صرف کمترین میزان انرژی، کارهای بیشتری انجام دهند؛ یعنی هر کاری را انجام دهند تا بیشترین بهره‌وری را از کارمندان خود داشته باشند.»

استفن وولف پترسن، مدیرعامل سونا و یکی از بنیان‌گذارانش نیز گفت که یاپستر و تیم آن در زمینه خرده‌فروشی بسیار قابل احترام هستند و سونا پتانسیل زیادی در این شرکت می‌بیند که به سونا برای تسریع مأموریتش کمک کند.

امروز کارمندان انتظار دارند که نرم‌افزار شرکت‌شان به اندازه برنامه‌های شخصی مورد علاقه‌شان آسان و قدرتمند باشد. این همان سطحی از تجربه مشتری است که سونا به دنبال آن است و برایش سرمایه جمع کرده است.

نمایش لینک کوتاه
کپی لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/jqvy کپی شد

مطلب قبلی

مطلب بعدی

مطالب پیشنهادی

ارسال یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شماره جدید هفته‌نامه کارنگ​

پربازدید‌ترین

جدید‌ترین

هوش مصنوعی جای نبوغ و اراده انسان را نمی‌گیرد

کارنگ ۱۶۳ منتشر شد

یک هدف صد مدیرعامل را زیر یک سقف جمع کرد