کارنگ، رسانه اقتصاد نوآوری ایران
رسانه اقتصاد نوآوری ایران

شوک به اسلک

مدیرعامل اسلک می‌گوید از رفتن مدیرعامل سلزفورس شوکه شده است

پیام فاش‌شده از استوارت باترفیلد، مدیرعامل اسلک، شوک خروج ناگهانی برت تیلور از شرکت سلزفورس را توصیف می‌کند. اخیراً اعلام شد برت تیلور، مدیرعامل سلزفورس، این شرکت را ترک خواهد کرد و جای خود را به مارک بنیوف می‌دهد.

این خبر برای بسیاری از شرکت‌ها و افراد سرشناس سیلیکون ولی، از جمله استوارت باترفیلد، مدیرعامل اسلک شوکه‌کننده بوده است. برت تیلور، یکی از مدیران عامل سلزفورس ، تنها یک سال پس از اینکه در کنار مارک بنیوف، یکی از بنیان‌گذاران، نقش اصلی را بر عهده گرفت، شرکت را ترک می‌کند.

اسلک و سلزفورس که هر دو نرم‌افزارهای ارتباط سازمانی و ارتباط با مشتری را ارائه می‌دهند، مدت‌هاست که با یکدیگر همکاری نزدیک و استراتژیکی دارند. سال گذشته میلادی بود که سلزفورس به طور کامل اسلک را خرید و بسیاری از راهکارهای سازمانی خود را با آن ترکیب کرد.

باترفیلد در این باره نوشت: «من از خبر جدایی برت از سلزفورس ناراحت هستم. مطمئنم که بسیاری از شما نیز همین‌طورید. من احترام زیادی برای برت قائل هستم و او در سال گذشته کار باورنکردنی‌ای را انجام داده است. به‌ویژه وقتی به این نکته توجه کنید که او مجبور شد در توییتر به عنوان رئیس هیئت‌مدیره شرکت نیز مدام از روندها و رویه‌های شرکت دفاع کند؛ کاری که بسیار تأثیرگذار بود. او منش رشک‌برانگیز و ترکیبی از آرامش، متانت و صبر دارد که در میان مدیران کمیاب است.»

خود بنیوف نیز با تجلیل از تیلور اعلام کرده که او کماکان به تیم آنها کمک خواهد کرد و این تغییرات برای شرکت ضروری بوده و امیدوار خواهد بود که کارمندان بتوانند به یک فروش خوب در سال جاری میلادی برسند.

باترفیلد در پیام خود نوشته است: «دلم برای کار با او تنگ خواهد شد. من برای برت احترام زیادی قائلم و او در سال گذشته کار فوق العاده‌ای انجام داده است. اما اسلک همچنان اسلک است و ما هنوز همان مشتریان و فناوری و درآمد و بیش از هر چیز مردم را داریم. ما همچنین همان نقشه راه باورنکردنی و همان جاه‌طلبی‌ها را داریم. در حالی که اخبار امروز بد هستند، هنوز هم چیزهای خوبی وجود دارد. همان‌طور که اخبار را پردازش می‌کنید، این خوبی‌ها را در نظر داشته باشید.

من تمام روزها با تیم اجرایی خود در یک محل حضور داشتم و همه ما نیز شگفت‌زده شدیم. در حالی که همه ما مجبور بودیم کمی تأمل و برای خود دلسوزی کنیم، با خوشحالی به تمام کارهایی که این تیم باورنکردنی در سال گذشته به انجام رساند و همه چیزهایی که برای آینده در چنته داریم، فکر کردیم. به نظر من این بسیار زیباست.»

لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/8i21
نظر شما درباره موضوع

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.