هوشمندی غول خرده‌فروش

همکاری سلزفورس و والمارت برای ارائه خدمات لست‌مایل

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

والمارت و سلزفورس شراکتی ایجاد کرده‌اند تا به خرده‌فروشان کوچک و بزرگ کمک کنند از طریق برنامه‌ای به نام AppExchange خدمات خرید آنلاین و پیکاپ را به مشتریان خود ارائه دهند. این معامله به والمارت کمک می‌کند تجارب ارزشمندی در مورد نیازهای مشتریان خود به دست آورد.

با اینکه در ظاهر امر، این شراکت برای ارائه خدمات تحویل چندان منطقی به نظر نمی‌رسد، هنگامی که دقت کنید متوجه می‌شوید این شراکت چه چیزی را برای هر دو طرف فراهم می‌کند و مشخص می‌شود که برای دو طرف سودمند است.

در ادامه جزئیات مربوط به این سرویس تحویل و تأثیری که در چشم‌انداز خرده‌فروشی وجود دارد، به‌علاوه اینکه Q.ai چگونه می‌تواند به سرمایه‌گذاران در این فضا کمک کند، آمده ‌است.

والمارت در حال باز کردن سیستم سفارش و تحویل اومنی‌چنل داخلی خود برای خرده‌فروشان مستقل است تا به آنها کمک کند کسب‌وکار خود را توسعه دهند و به مشتریان بیشتری خدمت کنند.

این سرویس به منظور کمک به خرده‌فروشان برای دسترسی به سیستم سفارش و تحویل آنلاین راه‌اندازی شده‌ که در صورت نبود این سرویس، این خدمات برای خرده‌فروشان کوچک و متوسط در دسترس نخواهد بود.

نقش سلزفورس ارائه فناوری به خرده‌فروش یا مشتری است، در حالی که والمارت به خرده‌فروش این امکان را می‌دهد که تحت نام خود بفروشد و خدمات برچسب سفید را از خرید تا تحویل ارائه دهد.

AppExchange انتخاب سفارش را برای خرده‌فروشان آسان‌تر می‌کند و آن را برای تحویل مشتری یا تحویل در زمان کمتر و با دردسر کمتر آماده می‌کند.

خرده‌فروشان می‌توانند از AppExchange برای مقیاس‌بندی عملیات خود در جهت برآوردن تقاضای فعلی مشتری استفاده کنند.

لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/vko0
نظر شما درباره موضوع

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.