کارنگ، رسانه اقتصاد نوآوری ایران
رسانه اقتصاد نوآوری ایران

پوشش ویژه خبری کارنگ از بزرگ‌ترین نمایشگاه‌ فناوری جهان / حضور تیم رسانه‌ای راه‌کار در جیتکس 2023

چهل‌وسومین دوره نمایشگاه جیتکس هفته آینده از 24 تا 28 مهر مانند سال‌های گذشته در شهر دوبی برگزار می‌شود. جیتکس یکی از بزرگ‌ترین نمایشگاه‌های فناوری و اطلاعات در جهان محسوب می‌شود که برترین تولیدکنندگان فناوری جهان و منطقه را گرد هم می‌آورد. به‌علاوه این رویداد یک پل ارتباطی میان فناوری‌های نوین و استارتاپ‌ها در سراسر جهان است.

کسب‌وکارها و استارتاپ‌های ایرانی نیز امسال به‌ رسم هر سال در این نمایشگاه شرکت می‌کنند. اما امسال حضور ایرانی‌ها در جیتکس پررنگ‌تر از سال‌های گذشته است. پاویون اختصاصی شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی و پاویون ملی ایران در جیتکس 2023 برپا می‌شوند. برای کسب‌وکارهای ایرانی دوبی و نمایشگاه جیتکس جذابیت زیادی دارد، زیرا می‌توانند با حضور در آن فرصتی پیدا کنند تا دستاوردهای خود را با دیگر کسب‌وکارهای دنیا به رقابت بگذارند.

لازم به ذکر است که تیم رسانه‌ای کارخانه نوآوری راه‌کار نیز امسال در این نمایشگاه حضور خواهد داشت. در واقع «کارنگ»، رسانه اقتصاد نوآوری کارخانه نوآوری راه‌کار، پوشش خبری ویژه‌ای از جیتکس 2023 ارائه می‌دهد و در این راستا گفت‌وگوها و گزارش‌های متنوعی از کسب‌وکارهای ایرانی‌ای که در دبی فعالیت می‌کنند، تهیه می‌کند. به‌علاوه، با افرادی که تجربه راه‌اندازی کسب‌وکار در دوبی را دارند یا به دنبال کسب این تجربه هستند، گفت‌وگو و شبکه‌سازی می‌کند و تلاش می‌کند به این سؤال پاسخ دهد که دوبی برای اکوسیستم نوآوری ایران چه فرصت‌ها و آورده‌هایی دارد.

رضا قربانی، مؤسس کارخانه نوآوری رسانه راه‌کار؛ مینا والی، مدیرعامل کارخانه نوآوری رسانه راه‌کار؛ میثم سلیمانی، سردبیر کارنگ و راه پرداخت؛ رضا جمیلی، مدیر توسعه کسب‌وکار کارخانه نوآوری رسانه راه‌کار و ایمان جلیلی، سردبیر استودیو راه‌کار در رویداد جیتکس حضور خواهند داشت.

شایان توجه است که ویژه‌برنامه «اتاق آبی» نیز در حاشیه رویداد جیتکس روز دوشنبه 24 مهرماه منتشر می‌شود. «اتاق آبی» برنامه گفت‌وگومحور و چالشی استودیو راه‌کار با اجرای میثم سلیمانی است. افزون بر این، فصل دوم «شاید موافق نباشید» هم در نمایشگاه جیتکس کلید می‌خورد و هر روز شاهد یک قسمت از این برنامه در حاشیه نمایشگاه جیتکس خواهیم بود. برنامه «شاید موافق نباشید» با اجرای رضا جمیلی، هر هفته در استودیو راه‌کار منتشر می‌شود و فصل اول آن اخیراً به پایان رسیده است.

به‌علاوه، تیم رسانه‌ای راه‌کار از حامیان رسانه‌ای رویداد پرشین‌‌تک سامیت است. این رویداد نیز در حاشیه جیتکس در 25 مهرماه برگزار می‌شود. در پرشین‌تک سامیت فعالان اکوسیستم فناوری و استارتاپی ایرانی حضور خواهند داشت و در مورد هوش مصنوعی، متاورس و فین‌تک به گفت‌وگو می‌پردازند.

برای پیگیری اخبار و رخدادهای جیتکس ۲۰۲۳ پوشش ویژه رسانه‌ای تیم کارنگ را دنبال کنید. تیم رسانه‌ای کارنگ با حمایت گروه شرکت‌های کهکشان، تاپین و جی‌اس‌اس هر روز مهم‌ترین تحولات این رویداد جهانی را با شما در میان خواهد گذاشت.

لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/hddu
نظر شما درباره موضوع

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.