کارنگ رسانه اقتصاد نوآوری است. در کارنگ ما تلاش داریم کسبوکارهای نوآور ایرانی، استارتاپها، شرکتهای دانشبنیان و دیگر کسبوکارها کوچک و بزرگی که در بخشهای مختلف اقتصاد نوآوری در حال ارائه محصول و خدمت هستند را مورد بررسی قرار دهیم و از آینده صنعت، تولید، خدمات و دیگر بخشهای اقتصاد بگوییم. کارنگ رسانهای متعلق به بخش خصوصی ایران است.
یشنهاد هفته به شماره سیزدهم رسید.
بیشترین بخش این هفته به نمایشگاه الکامپ اختصاص دارد. بیستوششمین دوره نمایشگاه الکامپ پس از چهار بار لغو به دلایل متفاوت، در نهایت چهارم تیرماه با حضور بیش از ۴۰۰ شرکت به مدت چهار روز برپا خواهد شد. به همین بهانه در این قسمت برنامه به معرفی این نمایشگاه و فرصتی که هفتهنامه کارنگ در اختیار کسبوکارها قرار داده است پرداختیم.
همچنین نگاهی به شبکه اجتماعی فارسی تریدینگ هاوس داشتیم.
شبکه اجتماعی تریدینگهاوس، پلتفرمی جامع برای گردهمایی تریدرها و سرمایهگذاران در همه بازارهای مالی از جمله سهام ایران و کشورهای مختلف، فارکس، اوراق بهادار، کالا و رمزارز است و به همین منظور، قابلیتها و خدمات مختلفی هم ارائه میدهد.
از آنجا که حوزه تریدینگ و سرمایهگذاری مستقیماً با پول و سرمایه افراد سروکار دارد و به همین خاطر یکی از حساسترین و پرتنشترین حوزههای کاری محسوب میشود، وجود یک شبکه اجتماعی که کاربر فقط موضوعات مرتبط با این حوزه تخصصی را ببیند، ضروری است.
تمامی محتوای منتشرشده در تریدینگ هاوس به حوزه معاملهگری ارتباط دارد و هر کاربر با پستهای خود، نظرات یا اطلاعاتی در این خصوص منتشر میکند؛ از این رو کاربران با فعالیت در این پلتفرم تمرکز خود را از این حوزه دور نکرده و زمانی هم برای موضوعات بیربط و غیرفنی تلف نمیکنند.