کارنگ، رسانه اقتصاد نوآوری ایران
رسانه اقتصاد نوآوری ایران

اپیزود بیست‌وهشتم شاید موافق نباشید / اسنپ در کوبا، کوینکس روی هوا، داروی آنلاین هم مال خودیا

به قسمت جدید برنامه «شاید موافق نباشید» خوش آمدید.
تحلیل این هفته با سخنان معاون رئیس‌جمهور در اجلاس کوبا و تعریف از اسنپ شروع می‌شود. اینکه معاون علمی و فناوری ریاست‌جمهوری در شرایط فعلی از یک کسب‌وکار حوزه اقتصاد دیجیتال تعریف کند چه معنایی می‌تواند داشته باشد؟ رضا جمیلی، سردبیر رسانه‌های چاپی راه‌کار در این‌باره توضیحات جالبی دارد.
در بخش دوم قسمت بیست‌وهشتم، ماجرای هک صرافی رمزارز کوینکس را بررسی کرده‌ایم. در تحلیل داغ‌ترین خبر هفته به این پرداختیم که کاربران ایرانی این صرافی که به نظر کم هم نیستند چقدر در 70 میلیون دلار سرقت‌شده متضرر شده‌اند.
و در بخش آخر نگاهی انداختیم به ماجرای پرحاشیه فروش دارو با کمک پلتفرم‌های آنلاین. به نظر می‌رسد این داستان آن‌قدری که در قسمت‌های قبل فکر می‌کردیم پایان خوشی نداشته و اتفاقات دیگری در حال رخ‌دادن است.
شاید موافق نباشید برنامه ثابت هفتگی استودیو راه‌کار است. رضا جمیلی هر هفته در این برنامه جدیدترین اتفاقات و اخبار اکوسیستم اقتصاد دیجیتال ایران را تحلیل می‌کند.

لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/a38u
1 نظر
  1. سینا می گوید

    من الان تقریبا ۴ سال که با کوینکس کار میکنم و واقعا خیلی ترسیدم وقتی خبر دزدی کره‌ی شمالیِ … رو شنیدم، اما خیلی سریع خود کوینکس واکنش نشون داد و اینکه تضمین داد ۱۰۰ درصد دارایی کاربران رو محفوظ نگه میداره خیلی خیالم راحت تر شد
    از اون گذشته نباید از حق بگذریم و حتی بایننس رو هم هک کرده بودن!! و اینکه کوینکس همیشه تنها صرافی بوده که با کاربرای ایرانی هیچ مشکلی نداشته و تو بدترین شرایط کنار ما بوده، الان هم نوبت ایرانیاس که جبران کنن و اجازه بدن که این مشکل حل بشه

نظر شما درباره موضوع

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.