کارنگ، رسانه اقتصاد نوآوری ایران
رسانه اقتصاد نوآوری ایران

دبیر برگزاری اینوتکس ۲۰۲۴: وجه تمایز اینوتکس امسال معرفی چهره‌های جدید و کمترشناخته‌شده در استیج‌ها بود

«رویدادها چطور به شکل‌گیری اکوسیستم‌های نوآور کمک می‌کنند؟» و «رویداد به‌مثابه رویداد یا رویداد به‌مثابه پلتفرم؟» پرسش‌هایی بودند که رضا جمیلی، دبیر محتوایی نکستیشن، از سجاد عباس فشمی، دبیر برگزاری رویداد اینوتکس پرسید. فشمی نقطه‌عطف اینوتکس ۲۰۲۴ را محتواهای استیج‌هایی مانند نکستیشن و فروم حکمرانی عنوان کرد و گفت: «وجه تمایز امسال معرفی چهره‌های جدید یا کمترشناخته‌شده اکوسیستم به مخاطبان بود.»

رضا جمیلی، دبیر محتوایی نکستیشن

جمیلی، مدیر توسعه کسب‌وکار راه‌کار، به این نکته اشاره کرد که آموزه اصلی راه‌کار درباره مقوله رویداد این است که آن را یک پلتفرم و نقطه تماس با مخاطبان می‌داند. او سپس نقدهایی به شیوه برگزاری اینوتکس سال‌های گذشته و برنامه‌های حاشیه‌ای وارد کرد. از نظر جمیلی بسیاری از بیزنس‌های سلبریتی‌شده آداب حضور در رویداد را بلد نیستند و در برنامه‌های حاشیه‌ای اینوتکس امسال هم برخی از شرکت‌ها بدون برنامه و بدون تبیین هدف استراتژیک در نمایشگاه حضور یافته‌اند.

فشمی نیز این نکته را تأیید کرد و گفت که بخشی از این مسئله به تأمین منابع مالی بازمی‌گردد. او در این باره توضیح داد: «ما برای تأمین منابع مالی و هزینه برگزاری نمایشگاه، مجبوریم خارج از برنامه‌های تعریف‌شده خودمان، به شرکت‌های بزرگ فضا دهیم و متأسفانه برخی از آنها با سردرگمی و بی‌برنامگی در نمایشگاه حاضر می‌شوند.»

سجاد عباس فشمی، دبیر برگزاری رویداد اینوتکس

فشمی همچنین با اشاره به برنامه‌های سه‌روزه نکستیشن عنوان کرد که در این سه روز سخنرانی‌های برجسته و موضوعات مهمی مطرح شد و هماهنگی ده‌ها سخنران چه به لحاظ زمانی و چه از لحاظ رفت‌وآمد کار بسیار سختی است و راضیه مینایی، عضو تیم کسب‌وکار و هماهنگ‌کننده سخنرانان  نکستیشن، به‌خوبی از عهده آن برآمد.

لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/8sv3
نظر شما درباره موضوع

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.