کارنگ، رسانه اقتصاد نوآوری ایران
رسانه اقتصاد نوآوری ایران

صف کشی سازمان «نصر» در دهمین دور انتخابات اتاق بازرگانی

حذف و اضافه کاندیداهای صنف آی‌تی برای انتخابات اتاق بازرگانی ادامه دارد. طبق آخرین پیگیری‌های «کارنگ»، حسن هاشمی، رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور از مشهد وارد این انتخابات شده است. به گفته هاشمی، او به ائتلاف پیشگامان تحول که حالا به اتاق شفاف تغییر نام داده نزدیک است و به‌عنوان یکی از اعضای این ائتلاف در فهرست مشهد برای انتخابات حاضر خواهد شد. این اولین حضور هاشمی در کاندیداتوری انتخابات اتاق است.

چند کاندیدای آی‌تی دیگر اتاق هم از شهرستان‌ها در انتخابات حضور دارند. افشین آشوری، رئیس کمیسیون رمزارز و بلاکچین نصر کشور هم در انتخابات اتاق زنجان شرکت کرده و کاظم آیت‌اللهی، عضو شورای مرکزی نصر کشور هم از اتاق اصفهان در انتخابات حاضر شده است.

به جز این افراد، فرهاد کرم‌زاده و حمید بهنگار نیز جزو کاندیداهای اتاق هستند که در سازمان نصر کشور و تهران حضور دارند. در واقع در دهمین دور انتخابات اتاق دست کم هفت نفر از اعضای سازمان نصر به‌عنوان نامزد نام خود را ثبت کردند و این اولین حضور انتخاباتی آنها در اتاق است.

از آن سو رضا عابدی‌نژاد، مدیرعامل شرکت داده‌پردازان دوران و عضو سازمان نظام صنفی رایانه‌ای از حضور در انتخابات انصراف داد و شنیده‌ها حاکی از این است که آزاد معروفی، مدیرعامل شرکت لاوان ارتباط و دبیر کل نصر کشور نیز از انتخابات اتاق تهران انصراف خواهد داد.

لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/iglw
نظر شما درباره موضوع

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.