کارنگ، رسانه اقتصاد نوآوری ایران
رسانه اقتصاد نوآوری ایران

اجلاس فناوری منابع انسانی منا برگزار شد / فناوری؛ راه‌حل ارتقای منابع انسانی

اجلاس فناوری منابع انسانی منا یا HR Tech MENA Summit برای دهمین سال متوالی، بیستم و بیست‌و‌یکم فوریه در دبی برگزار شد. این اجلاس هرساله مدیران سطح C را از شرکت‌ها و سازمان‌های منطقه منا گرد هم می‌آورد تا با هم در مورد تحولات دیجیتال در حوزه منابع انسانی گفت‌وگو کنند. هدف از این اجلاس آگاهی‌بخشی، تأثیرگذاری و الهام بخشیدن توسط رهبران فکری صنعت است که توانسته‌اند محیط‌های کاری را متحول کنند.
 شرکت‌کنندگان در این رویداد فرصت پیدا می‌کنند تا همتایان خود را ملاقات کنند، ارتباط عمیق‌تری با آنها برقرار کنند و شراکت‌های خوبی با آنها رقم بزنند. همچنین در مورد چالش‌های موردی در منطقه و کشورها بشنوند و نکات کاربردی را از آنها بیاموزند. به‌ طور کلی شرکت‌کنندگان می‌آموزند که چگونه فناوری را در محیط کار و منابع انسانی به کار ببندند.
این رویداد بیش از ۷۰ سخنران داشت که راه‌حل‌هایی برای منابع انسانی ارائه دادند. همچنین بیش از ۴۰۰ رهبر منابع انسانی و فناوری اطلاعات در این رویداد دوروزه شرکت کرده بودند. در این دو روز بیش از ۲۰ ساعت فرصت برای شبکه‌سازی فراهم شده بود. روز اول به معرفی روندهای برتر فناوری منابع انسانی پرداخته شد. روز دوم نیز به موضوعاتی چون ارزش رفاه کاری توسعه هوش مصنوعی تخصیص یافت. همان‌طور که اشاره شد شبکه‌سازی و سرگرمی نیز از محورهای جدانشدنی این رویداد بود. به‌طور کلی رویداد امسال بر این محورها متمرکز بود: شکل دادن به آینده استعدادها و کار با استفاده از فناوری، تعریف مجدد فرایندهای منابع انسانی و نیروی کار، رفاه در محل کار، بهره‌گیری هوش مصنوعی و یادگیری ماشین برای منابع انسانی هوشمندتر، تأثیر فناوری بر تنوع، برابری و شمول و نقش فزاینده حاکمیت و انطباق با فناوری منابع انسانی.
 از سخنرانان این نشست نیز می‌توان به چستر التون، نویسنده آمریکایی؛ اندرو بریانت، نویسنده کتاب‌های خودرهبری؛ محمد المرزوقی، مدیر اجرایی خدمات پشتیبانی دبی و دکتر امیره کمالی، مشاور منابع انسانی در دپارتمان منابع انسانی دبی اشاره کرد.


رونمایی از جدیدترین ابزارهای فناوری منابع انسانی


در این رویداد بیش از ۴۰ شرکت و تأمین‌کننده راه‌حل‌های خود را برای مخاطبان ارائه دادند. تیل اچ آر، یک پلتفرم انگیزشی و تعاملی بین پرسنل هم در این اجلاس از آخرین راه‌حل فناورانه خود رونمایی کرد. این راه‌حل در راستای افزایش تعامل و مشارکت کارکنان معرفی شده است. این راه‌حل در واقع یک ابزار شش در یک که قابلیت‌های لازم برای مدیران منابع انسانی را عرضه می‌کند؛ ازجمله شناسایی همتا به همتا، بهبود رفتارهای مطلوب، سکه‌های مجازی قابل بازخرید برای پاداش به کارکنان، نظرسنجی و ارزیابی و جلسات تک‌نفره با کارکنان. این ابزار برای شرکت‌هایی که بین ۵۰ تا ۱۰ هزار کارمند دارند بسیار مناسب است. علاوه بر قابلیت‌های مذکور این ابزار می‌تواند عملکردها را تجزیه‌وتحلیل کند و گزارش ارائه دهد.
 

لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/ekfu
نظر شما درباره موضوع

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.